2011. július 22., péntek

Vivien's Destiny - Újra nyitás

Sziasztok!


A héten folyamatosan dolgoztam a Vivien's  Destiny Blog helyreállításán. Pótoltam a letörölt fejezeteket, és újra átnéztem a megmaradt részeket is, (46 fejezetet). amelyekben több helyen is találtam átírásokat, amit úgyszintén kijavítottam.  
Köszönöm a sok-sok emailt, amiben az újranyitás időpontjáról érdeklődtetek. Még néhány apró hiba kijavítása van hátra és holnap újra meg tudom nyitni az oldalt.  
Mindenkinek Köszönöm, a megértését és a türelmét.
Üdv: Myka

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ennek nagyon örülök!
    Elárulok neked egy titkot: én tényleg igazán sok blogot olvasok, de a tieid a legjobbak között vannak! Szerintem ezt nem csak én gondolom így, hanem mindenki más is! Sajnálom, hogy a másik történetnek nemsokára vége lesz, de itt marad ez is, meg - reményeim szerint - lesz(nek) újabb története(i)d is! Remélem, ezentúl nem lesznek problémáid, amik miatt majd be kell zárni a blogot...
    Siess az új fejezettel (mindenhol!)!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek mindenben Orchidée-vel! ;)
    és csak annyit fűznék hozzá, hogy Jippijájéjó! xD igen lassan éjfél van és ez rajtam meg is látszik! :P
    Pusssz <3U. (+1 jó hír ma kipipálva!)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.