2011. július 19., kedd

13. Fejezet. Vágyak Vihara

       
                                                      16+


Álom és ébrenlét határán lebegve, adtam át magam a gyengéd férfikezek érintésének, amelyek a pólóm alá becsusszanva, araszoltak a mellemig, körbefonva azokat. Az álombéli kezek, lassan lejjebb siklottak a hasamra, a csípőmre és onnét a combomra. A cirógató kezek útjának nyomán, a bőröm lángolt, úgy éreztem, felemészt a tűz, mely egész testemet átjárta.
Egy az utcán elhaladó autó tülkölése, hozott vissza a valóságba, véget vetve érzéki álmomnak. Kíváncsian fordultam a hálótársam felé, aki kezdte egyre jobban belopni magát a szívembe.
Barna haja álmában összekócolódott, arca, de legfőképp ajkai, vonzották a tekintetemet, amit csak nagy sokára sikerült elszakítanom róla.


Eric békésen szuszogva, a hasán feküdt, karjaival szorosan átölelve a párnáját. Úgy éreztem, ezt a pillanatot meg kell örökítenem, az utókor számára, ezért a lehető legóvatosabban, ki másztam az ágyból, és indultam a telefonomért, amit a fürdőben a szoknyám zsebében hagytam. A telefonnal a kezemben, szinte már-már lábujjhegyen járva, léptem be a szobába, le sem véve a szemem, erről a csodás pasiról, akivel volt szerencsém együtt tölteni az éjszakát. Az ágytól néhány lépésnyire álltam meg, s, miután beállítottam a fókuszt és a fényt, elkészítettem az első képet, a másodiknál viszont olyan meglepetés ért, amit soha nem fogok elfelejteni.
Eric ügyesen titkolta ébrenlétét, az első felvételnél még alvást színlelt, így nem is gyanítottam semmit. Viszont a követező képnél, hirtelen feltérdelt az ágyon és egy mozdulattal lekapta magáról a trikót, feltárva izmos felsőtestét. Én pedig éppen ezt a pillanatot kaptam lencsevégre. Megbabonázva bámultam, férfiasan kidolgozott mellkasát és kockás hasizmait. Képtelen voltam, akárcsak egy épp kézláb mondatot is kinyögni.
- A harmadik képnél, még egy ruhadarab repül… - nézett rám vágytól elködösült tekintettel.
Nem kellett kimondania, milyen ruhadarabra gondol, hiszen, miután megszabadult a trikótól, már csak a fekete boxer maradt rajta. A gondolatra, hogy azt is leveszi, összeszorult a gyomrom.
- Nincs több kép! – jelentettem ki remegő hangon, ami sok mindent elárult, zaklatott lelkiállapotomról.
- Gyáva! – fonta ujjait a csuklóm köré, és rántott vissza az ágyba.


Eric a könyökére támaszkodva, arcán pajkos vigyorral hajolt fölém.
- Szeretném végre látni, azt a titokzatos pillangót. – suttogta mély, érzéki hangon.
- Csak akkor, ha te is megmutatod a tiédet.
Csak miután elhangzott a számból, jöttem rá, mennyire kétértelműen hangzott az iménti kijelentésem. Naná, hogy az ő figyelmét sem kerülte el.
- Most a tetoválásról, vagy valami egészen másról beszélünk? – suttogta a nyakamba.
- Természetesen a tetoválásról – nyögtem ki, elfúló hangon.
- Tudsz róla, milyen édes vagy, amikor fülig pirulsz?
- Valld be, élvezed, hogy zavarba hozhatsz! – emeltem rá a tekintetem. – Szándékosan hergelsz. Igazam van?
- Minek tagadjam?  – vonta meg a vállát, majd lassan becsúsztatta a kezét a pólóm alá. Éppúgy, mint az álmomban. – Kezd nagyon meleg lenni itt. Te nem érzed?
Méghogy én ne érezném, amikor már így is közel állok a megsemmisüléshez?


Mielőtt ellenkezhettem volna, már le is került rólam a póló, így egy szál bugyiban feküdtem, az ágyon, Eric előtt, aki majd felfalt a tekintetével.
Tudtam jól, ezen a ponton véget ért a játszadozás. Elég volt egy pillantás Eric arcára, hogy tudjam, innen már nincs megállás, és ha nem vigyázok, meg is égethetem magam.
- Hm… húzta végig az ujját a melleim között, majd le a hasamig és vissza – Még mindig nem látom azt a pillangót.
Úgy éreztem, még egy utolsó kísérletet kell tennem, mielőtt valóban túl késő lesz. Alig néhány napos ismeretség után, a legnagyobb őrültség lenne, lefeküdni vele, főleg, hogy a viszontlátás esélye, egyenlő a nullával.
- Ha megmutatom, hagyod, hogy felkeljek?


Most én voltam az, aki választ sem várva cselekedett. Kiszabadítottam magam az ölelésből, feltérdeltem az ágyra, hátat fordítva Ericnek. Hiába nem láttam, viszont magamon éreztem a sóvár pillantást, amivel követte a mozdulataimat. Mivel nem láttam az arcát, sikerült ellazulnom annyira, hogy lejjebb húzva a csípőmön a bugyit, egy röpke pillanatra felfedjem az apró tetoválást. 


A számításom, hogy miután látta a tetoválást, békén hagy, nem jött be. Eric egy hangos morgás szerű sóhajjal, vetette rám magát, és fordított maga alá, testével az ágyhoz nyomva. Arca enyhén kipirult, légzése felgyorsult. Puha, izgató csókokkal borította a szememet, az arcomat, míg végül ajkaink szenvedélyesen össze nem forrtak, nyelvével azonnal bebocsátást nyerve, ajkaim közé. Rövidesen a csók, vadabbá és követelőzőbbé vált. A szelíd, izgató csókokból egyre inkább szenvedélyes szerelmi játék lett. Sóhajtva simultam hozzá, átkarolva a nyakát, ujjaimat sűrű, selymes hajába temetve. Eric csókja felperzselte a maradék ellenállásomat is. A vágy legyőzte a testemet, elűzve az a nyugtalan gondolatokat, így szememet lehunyva adtam át magam, az érzéki kényeztetésnek.
- Mondtam már neked, milyen szép vagy? - simított végig mutatóujjával a combom belső oldalán, újabb remegés hullámot indítva a testemben.
Nemhogy válaszolni, még gondolkodni sem tudtam. Testem lüktetett a kéjtől és Eric még jobban felszította bennem a szenvedélyt a csókjaival, a simogatásával. A levegőm is alaposan megfogyatkozott, és amint keze feljebb csúszott, és megérintette a bugyim szélét, hangos sikoly, hagyta el ajkaimat.
Ám ahelyett, hogy levette volna rólam, továbbhaladt a hasam felé, ismét a melleimet kényeztette, s közben millió csókkal és végtelen szenvedéllyel csókolt, úgy hogy beleszédültem, a legapróbb érintésbe is. Legszívesebben megfogtam volna a kezét, és oda vezettem volna, ahol a legégetőbb szükségem volt az érintésére, ám egyúttal túlságosan lefoglalt annak élvezete, hogy megérinthessem őt. Testén, megjelentek az első izzadságcseppek, melynek útját az ujjaimmal követtem végig, a vállától egészen le a boxer széléig, mély sóhajt fakasztva Eric torkából, újabb szenvedélyes támadásra ösztönözve. Keze határozottan indult meg a combom felé, végigsimítva a bugyimon, szó szerint elakasztva a lélegzetem. Testem ívben megfeszült, amikor becsúsztatta a falatnyi tanga alá a kezét, megérintve testem legérzékenyebb pontját. Olyan erőssé vált a combjaim közötti lüktetés, hogy egy apró mozdulat is elég volt ahhoz, hogy elveszítsem az önuralmam. Ez Eric is jól tudta, és ki is használta. Folyamatosan változtatva a simogatás ritmusát és erejét, hajszolt a mindent elsöprő robbanás felé, mígnem azt hittem, felrobban az egész világ körülöttük. Fejemet hátravetve hangosan sikoltottam a gyönyörtől, majd kimerülten, mégis boldogan hullottam vissza a lepedőre.


Hosszú percek teltek el mire ismét érzékeltem a körülöttem lévő világot és a szívverésem és vele együtt a légzésem is helyreállt. Amikor végre rászántam magam, hogy kinyissam a szemem. Eric mosolygó arcába pillantottam. Szemeiben, még most ott tükröződött a vágy. Nekem pedig rögtön az jutott eszembe, én mindent kaptam, sőt annál még többet, ő viszont semmit. Mint már oly sokszor, most is olvasott a gondolataimban.
- Nem akarok semmit elkapkodni. – nyomott lágy csókot az ajkaimra. - Ez csupán ízelítő volt abból, ami még ránk vár.
- Holnap este, hazautazom. – emlékeztettem a számomra is fájó, de sajnos elkerülhetetlen tényre.
- Ami nem jelenti azt, hogy minden kapcsolatnak, meg kell szakadnia közöttünk – simított el az arcomból, egy kósza tincset. – Az elutazásodig, pedig minden percet ki fogunk használni. Kezdjük azzal, hogy elviszlek a kedvenc fürdőhelyemre, ahol nem kötelező a fürdőruha használata.
- Nocsak. – néztem rá meglepetten. – Ennyire odavagy a natúrizmusért?
- Ezt egy szóval sem mondtam!  - vigyorgott, miközben az ajtóhoz sétált. – Viszont, ha nem kapsz gyorsan magadra valami ruhafélét, még a végén meggondolom magam és az egész napot, az ágyban fogjuk tölteni.
- Ez rád is vonatkozik. – Egyszeriben megjött a bátorságom, így ki mertem mondani azt is, amit gondoltam: - A fekete alsód, beindította a fantáziámat és mi tagadás, érdekel mit rejtegetsz alatta.


Eric két lépéssel előttem termett, arcomat két tenyere közé fogta, és rövid, de annál perzselőbb csókkal, jutalmazta a bátorságomat. Majd távozóban még hozzátette: 
Ha így haladunk, még a mai nap folyamán kiderül a titkom, amit nem csak a kezedben fogsz érezni.
Eric az utolsó mondatával, olyan vihart kavart bennem, hogyha nem fogom vissza magam, az ajtóban leteperem, és ki sem engedem az ágyból. Nem ismertem magamra. Olyan dolgokban mertem kezdeményezni, amiben eddig soha. Kimondtam azt amit gondolok, még ha az erotikus töltetű is. Kezdem átvenni Megan stílusát, és örömömet is lelem benne. Az a régi, mindentől parázós, nyavajgós Lexi, aki minden pikánsabb megjegyzésre elpirul, már a múlté és soha többé nem is tér vissza. Örökre száműztem az életemből.


Nem szándékoztam megváratni Ericet, ezért villámgyorsan felöltöztem, majd a fürdőszobában tett rövid látogatás után, a konyhába indultam, ahol frissen főtt kávé illata fogadott. Alighogy beléptem, máris a kezembe nyomta a csészét és az ölébe húzott.
- Az új albumom, két hét múlva jelenik meg, ami Európa szerte, kapható lesz – kezdett bele, elgondolkodva. – Londonban, már szinte biztos, hogy lesz koncertem, és további négy Angliai várossal is tárgyalunk.
- Vagyis nagy az esély rá, hogy találkozzunk? 
- Biztosan fogunk találkozni - jelentette ki magabiztosan. - Persze ahhoz az kell, hogy tudjam hova költözöl.
- Mint már említettem, elköltözöm Megantól, azt hogy hova,még a jövő titka – kortyoltam bele, az isteni nedűbe – De egyre jobban hajlok afelé, hogy Exetertől távol, kezdjek új életet.
- Mégis mennyire távol? – nézett mélyen a szemembe, majd néhány másodpercnyi szünet után, hozzáfűzte: - Svédország, elég távol lenne?

14 megjegyzés:

  1. Woooww
    Nos az izzastás korántsem hiányzott...
    Habár a 16-ot még nem töltöttem be,muszály volt elolvassam
    Remélem megbocsájtható a bűnöm :D
    Szuper lett, tényleg
    Nameg az utolsó mondat...Muszály odakötözzön, nem? :D
    Siess,mert kiváncsivá tettél
    Timy:)

    VálaszTörlés
  2. Hát hallod, már megérte felkelni. Az elején faltam a betűket, a képernyőt és nagy a valószínűsége hogy összenyálaztam a billentyűzetet, de sebaj. XD sose tartottam be a szabályokat, de 16 már ígyis-úgyis elmúltam. :DDD a végét pedig én már milyen régóta vártam, te! Lexi kicsit szabadabb énje nagyon magával ragadó, Eric humora és bujasága pedig őrületbe kerget. (+ értelemben)
    Kíváncsi vagyok a válaszra! xD Hozzátenném, én bírom Svédországot! lol :$
    Pusssz Siess <3U.

    VálaszTörlés
  3. 2 napja vagyok 16 éves, szóval így 'hivatalosan' is elolvashattam a részt! :P
    istenem, ez nagyon jó rész lett! sztem még elolvasom vagy 2x, legfőképp az olyan részeket! :D
    remélem, hogy Svédországban marad Lexi!
    siess, kérlek!
    puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Hát Tényleg megizzasztottál! Még a szavaim sem tudnak mondatokká válni. Még lehetne további izzasztásokról szó??????????

    VálaszTörlés
  5. Nos az egész feji nagyon jó volt de nálam az utolsó mondat tette be a kaput, Svédország nagyon jó hely osztálytársam ott élt több mint 9évet, na de ez nem is ide tartozik, remélem igent mond,főleg ha ez egy olyasmi kérdés volt mint "lenne kedved hozzám költözni/ide költözni"?
    nagyon várom a kövit puszi Viky

    VálaszTörlés
  6. Szia Myka :)

    Először is, 8 napja töltöttem be a 16-ot, ezért nem szegtem szabályt :PP
    Másodszor meg...megérte ennyit várni a fejezetre, mert nagyon jó lett és most nem hiányzott az izzasztás sem ;)) :$ Először tök lassan olvastam a fejezetet, mert ki akartam "élvezni", de aztán elérkeztem az "izzasztós" részhez és szinte faltam a betűket :DD A végén csak annyit mondtam, hogy: "Úúúúristen" xD
    Remélem, hogy Lexi úgy dönt, hogy költözik Svédországba :))
    És hát, mint Tinának, nekem is meg kell kérdeznem, hogy lehetne-e szó méééég izzasztásról :))
    Killa23-mal, pedig teljesen egyetértek, imádom Svédországot :))
    Siess a kövivel, mert már nagyon várom :)

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  7. Egyet kell értenem a többiekkel és nekem is meg kell kérdeznem, ugye belefér még több izzasztás? Ezen kívül remélem, hogy Lexi hallgat Ericre és Svédországba költözik. ;))

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    HA azt mondom egy fél nap alatt elolvastam a fent lévő 13 fejezetet, azzal elárulom, hogy mennyire megszerettem, ugye? :D
    Elképesztően jól írsz, élvezet volt olvasni a fejezeteket :)
    A mai rész pedig nagyon bejövős volt :) aranyosak voltak nagyon :D
    A vége meg... hát tessék sietni a következő fejezettel! :)
    DE most jut eszembe Lexi mintha említett volna olyat, hogy lehet hogy ott is marad. És meg is kerestem, 3. fejezet: "Josh! Elutaztam Angliából! Svédországban próbálom kiheverni, amit ellenem elkövettél. Ahogy most állnak a dolgaim még az is előfordulhat, hogy végleg itt maradok" :D ezek után bizakodva várom Lexi válaszát :P

    Ugye sietsz a frissel? *.* :D

    puszi, Csillu

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Imádom a történeted!
    Erre a fejezetre nem találom a szavakat és nem hiszem hogy tudnék újjat mondani.Csak csatlakozni tudok a többiekhez hogy nagyon jó volt és én is várom a folytatást! :-)

    VálaszTörlés
  10. Wow. Nem jutok szóhoz, nem térek napirendre efölött. Ah. huh. Bocs Myka nem megy az értelmes mondat.
    HIHETETLEN! IMÁDLAK! Megyek elolvasni harmadjára.
    Puszi Hajni

    VálaszTörlés
  11. Édes atya úristen!!
    Haaah! Ezektől a robbanásoktól elalél a szerencsétlen olvasó... :) Én legalább is beleremegek...
    Nem vagy semmi, és ahogy némi humorral fűszerezed... Lélegzet elállító!!!!!
    Remélem hamar hozod az új fejit! Grat hozzá!

    VálaszTörlés
  12. WOOOOOW, hát ez v.mi hihetetlen volt :O
    rettenetesen jól tudsz írni!!Ha ez a lightosabb verzió, mi lesz az igazi 18-as karikánál?
    áá kész vagyok XD :)
    várom a kövit!!
    Puszi Dia

    VálaszTörlés
  13. Szis Myka

    Imádtam a fejezetet, éppen azt kaptam, amit vártam. Hihetetlen tehetséggel írtad meg. Az izzasztásod pedig, baromi jól sikerült és ahogy az előttem, hozzászólók, én is követelem:) a még több izzasztást!!!!!!! Izgatottan várom, a 18-as részt és Lexi válaszát. Amire megint csak van tippem.
    Puszi Léna(Ildi)

    VálaszTörlés
  14. Azta!!! ez aztán nem semmi!! Sőt ez már valami :D
    Wow... :D NAGYON tetszett, az már biztos :D :P
    Alig várom a következőt :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.