2011. július 31., vasárnap

25.000

Sziasztok!


Ez a bejegyzés azért született, mert az oldal látogatottsága alig másfél hónap alatt megközelítette a 25.000-et. A Statisztika szerint, mostanra a blog elérte a napi 500- as  látogatószámot és a 800-900 oldalletöltést, amit még álmomban sem mertem remélni. Ahogy az első 1000 látogatónál, a 25.000-nél is szeretnék kedveskedni nektek, valami, olyannal amivel kifejezhetem a hálámat felétek. Épp ezért arra gondoltam, hogy hagyom, hogy most ti döntsétek el, mi legyen az ajándék. Javaslataitokat és ötleteiteket, kommentben, emailben, és a chaten is szívesen fogadom.
Üdv: Myka

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Két új fejezet egymás után nagyszerű ajándék lenne!:-)))))))
    puszy
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. milyen okos lány az előttem lévő:D nekem is tökéletes lenne(: persze, egyértelműen hagynánk neked időt(: amennyit szeretnél. de jól esene egy ilyen ajándék:)* (L)

    VálaszTörlés
  3. én is csatlakozom az előttem lévőkhöz:D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Természetesen új fejiket kapni ! Nagyon boldoggá tennél puszi

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozok a többiekhez! Az új fejezeteknél jobban semmivel nem tudnál boldogabbá tenni!

    VálaszTörlés
  6. nembííírom tovább mikor jön már a következő?:D már ideg vagyok:D*

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.