2011. július 2., szombat

8. Fejezet A látogatók




Eric csókjába minden idegszálam beleremegett. Bár szemtelenül viselkedett, csókjától mégis megpezsdült a vérem, és hevesebben kalapált a szívem. Olyan gyengéden, ám szenvedélyesen, csókolt, hogy levegőt is alig kaptam. Megszűnt létezni a külvilág és magukkal ragadtak  a vágy vad hullámai. Úgy éreztem magam, mintha valami végtelen tengerben úsztam volna boldogan és szabadon… Még soha senkinek, még Joshnak sem sikerült egyetlen csókkal, ilyet kiváltani belőlem. Minden porcikám izzott a vágyakozástól, a mostanáig elfojtott epekedés izzó lávaként tört felszínre.

A csók amilyen hirtelen kezdődött, olyan váratlanul is ért véget. Eric egy szó nélkül indított, szája szegletében viszont, ott bujkált az ellenállhatatlan mosolya. Kábán dőltem hátra az ülésben és bámultam ki az ablakon. Tudtam, azzal, hogy elfogadtam és Eric segítségét, aminek talán köze sincs az önzetlenséghez, olyan helyzetbe kerültem, amiből nehéz lesz kimásznom. Ha egyetlen csókja, ekkora vihart kavart bennem, jobb bele se gondolni, mi fog történni, ha lépten-nyomon egymásba botlunk. Megan nem túlzott, amikor azt állította, Eric és köztem szinte már, pattognak az elektromos szikrák, olyan hatással vagyunk egymásra.
A nagy sietségben, még a legjobb barátnőmtől sem köszöntem el, így szegény azt sem tudhatja hova tűntem. És én is csak annyit tudok, hogy hozzá megyünk, de hogy hova, arról fogalmam sincs.  – nyomasztott a gondolat, ami az arcomra is kiült.

- Valami baj van? – magamon éreztem fürkésző pillantását.

- Próbálom kitalálni, hova viszel!

- Már mondtam. Nem ismétlem meg még egyszer. – váltott a hangszíne egy árnyalattal mélyebbre – Egyébként, a tegnap esti koncert helyszínétől, alig pár percnyire lakom. De látom rajtad, hogy nem ez az igazi oka, a mély barázdáknak a homlokodon.
Mi van? Ez a pasi talán gondolatolvasó, vagy tényleg ennyire kifejező lenne az arcom?

- Megantól nem sikerült el búcsúznom. – feleltem, kerülve a tekintetét.

- Alex és Kevin nem fogják hagyni, hogy unatkozzon. Holnap pedig őt is magukkal viszik Lisebergbe.. – magyarázta, miközben behajtott egy keskeny utcába, majd egy jobb kanyarral, a mélygarázs felé vette az irányt.

Miután Eric leparkolt és kivettük a csomagjaimat, lezárta a kocsit, és elindult a kijárat felé, majd hirtelen visszalépett, kivette a kezemből a csomagokat és a derekamat átkarolva újfent megindult a kijárat irányába.
Az utcán egy teremtett lelket sem lehetett látni. Még aludt a város, viszont így is tartottam attól a lehetőségtől, hogy néhány kitartó rajongó a ház előtt fog várni rá.

Egy viszonylag rövid, alig pár peres séta után, egy eldugott kis utcában, egy három szintes lakóház előtt álltunk meg.

- A legfelső lakás az enyém, de előre szólok, nincs lift. – vigyorgott Eric.

- Nem baj! - villantottam rá, legérzékibb mosolyomat – Ha elfáradok, majd viszel a hátadon.

- És mit kapok fizetség gyanánt?

- Hm… - úgy tettem, mint aki erősen töri a fejét, és végül kiböktem – Azt hiszem, be kell érned a hálámmal.

- A hálába, a csók is beletartozik? – kérdezte, évődő tekintettel – Mert ha igen, akár most rögtön felajánlhatom szolgálataimat.

- Köszönöm de nem fogadhatom el ezt a nagylelkű ajánlatot – utasítottam vissza, és sietős léptekkel indultam a harmadik emeletre.

                                                                       ***

A két év alatt, amíg Josh-sal együtt voltunk, bőven volt időm megszokni a lépcsőzést. Josh nyolcadik emeleti lakása után, ahol csak néhanapján működött a lift, ez a három emelet meg sem kottyant nekem.

- Milyen meglepetéseket tartogatsz még? – lépett mellém a nők bálványa, igencsak kipirult arccal.

- Exeterben sokkal több lépcsőt kellett megmásznom… - közöltem vele, és egy hirtelen ötlettől vezérelve, egy puszit nyomtam az arcára.


Eric lakásába, már az első pillanatban bele szerettem. Ami elsőre megfogott benne, az a színek harmóniája, és a családias légkör volt. Josh lakása után, szinte felüdülést jelentett a szememnek. Amíg az exemnél, a sötét színek domináltak, addig Eric lakásában a pasztell színek és azok árnyalatai voltak a mérvadóak. Kivételt egyedül Eric kék és mélyvörös színre festett hálószobája képezett, amit teljes titokban lestem meg, amíg ő eltűnt a fürdőben. Szégyelltem is magam a kíváncsiságom miatt, amit nem is sikerült eltitkolnom, mert  az arcom árulkodóan pírba borult. Ericnek pedig épp ezt a pillanatot kellett választania a visszatérésre.

- Gyere, megmutatom a szobádat! – vigyorgott mindent tudóan, majd miután beléptünk a vendégszobába, feltette a kérdést, ami a lebukásom után, várható is volt – Hogy tetszett a hálószobám?

- Őszintén? – néztem azokba a csodás barna szemekbe.

- Csakis!

- Ilyen színösszeállításban hálószobát még nem láttam. – igyekeztem nem bántóan fogalmazni.

- Miért kertelsz? – nézett mélyen a szemebe – Mondd meg őszintén, nem tetszik és kész!

- Borzalmas! – Ha ezt akarja, hát legyen – Ezt akartad hallani?

- Na végre! – mosolyodott el ismét – Te vagy az első, aki fel merte vállalni a véleményét.

- Ha jól veszem ki a szavaidból, neked sem nyerte el a tetszésed! – Eric egy bólintással jelezte, jól látom a dolgokat.

Kérdezés nélkül is tudtam, csakis Molly intézhette így el a szobát, Eric pedig csendben tűrt, nehogy megbántsa a barátnőjét. Ezzel a tettével, nagyot nőtt a szememben.

- Hétre az edzőteremben kell lennem. - vetett egy gyors pillantást az órájára – Te viszont érezd magad otthon.

- Köszönöm! – léptem hozzá hálatelten – El sem tudod, képzelni, mekkora csávából húztál ki.

- Örülök, hogy segíthettem. Most azonban mennem kell. Holnap elég megerőltető este vár rám, ezért kell formába hoznom magam.  – lépett szorosan elém.

- Holnap este újra fellépsz?

- Igen. És te is velem jössz. - lehelt egy gyengéd puszit a számra, mielőtt végleg magamra hagyott.

                                                                    ***

A korai óra és a testemen eluralkodó fáradtság arra csábított, hogy pihenjek még legalább egy két-órát. Az ágy, hívogatóan csalogatott, én pedig gyenge ember lévén, nem tudtam ellenállni a csábításnak. Alig tettem le a fejem, máris elnyomott az álom.

Nyugodt pihentető álmomat, a telefonom kitartó csengése zavarta meg.

- Szia, mondjad! – szóltam bele, álmos hangon.

- Lexi… – hallottam meg Megan feldúlt hangját – Josh addig nem tágít, amíg nem látott téged.

- Az kicsit bajos lesz, mert Stockholmban vagyok…

- Tudom! Kevin mindent elmesélt. – vágott a szavamba – Josh is a városban vett ki szobát. Találkoznod kell vele, különben, a rendőrséggel kezd el kerestetni.

- Mondd a címet. – ugrottam fel az ágyból, papírt és tollat keresve. Miután leírtam a panzió címét, és megnyugtattam Megant, próbáltam kitalálni, hogyan juthatnék el Joshoz.


A hangulatomat tükröző fekete farmert és sötét felsőt vettem fel és kiléptem a szobából, ahol egyenesen Eric karjaiba szaladtam. Egy pillantással kiszúrta, a zaklatottságomat.

- Josh?

- Igen! Addig nem megy el, amíg nem látott. Megvan a panzió címe is, ahol szobát vett ki. Már csak az a kérdés, hogy jutok el oda. – hadartam el egy szuszra.

- Elviszlek. – ajánlotta fel újfent a segítségét.

- Biztos van más dolgod is, nem akarlak ilyennel terhelni.

- Ez semmiség! – cirógatta meg ujjával lágyan az arcomat – Amúgy pedig, látni akarom őt.

Erre nem lehetett mi felelni. Egy halk köszönöm, után, küldtem Joshnak egy üzenetet, amiben megírtam, hajlandó vagyok vele találkozni.
Josh válaszára közel tíz percet kellett várni, mire az megérkezett.

„ Várunk”

Abban a tudatban indultam el, hogy csupán elírás, a többes szám, de a panzióhoz érve, szó szerint leesett az állam a megdöbbenéstől.
 Eric figyelmét sem kerülte el a békésen kávézgató páros.

- Ő a húgod? – szorította meg bátorítóan kezemet.

- Igen! Ő Miranda – feleltem letörten – Vele csalt meg Josh.

- Hogy derült ki a vőlegényed félre lépése? – kérdéséből egyértelműen látszott, Megan nem avatta be minden részletbe.

- Rájuk nyitottam!

- Upsz!...

- Nem tudhattad! – Josh az óráját nézegette, ezért úgy döntöttem a tettek mezejére lépek – Nem akarom tovább várakoztatni őket! Ideje indulnom – nyúltam a kilincs után.

- Itt várok rád! – kacsintott, még utoljára Eric. Egy nagy levegővétel után kiszálltam a kocsiból és elindultam, hogy végérvényesen lezárjam a múltamat.


Josh amint megpillantott, elém szaladt. Miranda még erre sem vette a fáradtságot.

- Szia szívem! – húzott magához Josh, mintha mi sem történt volna, én viszont gyorsan leráztam magamról a kezeit.

- Szia! Minek kellett utánam jönnöd? – emeltem fel a hangomat, miután meggyőződtem róla, nincsenek fültanúk.

- Mert Szertelek és nem akarlak elveszíteni. – szólalt meg Josh elgyötört hangon.

- Josh én már túlléptem kettőnk kapcsolatán. Lezártam vége! – jelentettem ki magabiztosan.

- Josh, nem veszed észre, pont arra játszik, hogy könyörögj neki? – jelent meg Miranda, birtoklóan megölelve Josht.

- Hiába könyörög, engem már nem hat meg – közöltem,  a megingathatatlan döntésemet – A telefonban is megmondtam, már van valaki az életemben.

- Persze! Épp neked! Aki egy pasit se képes megtartani – Miranda csak úgy köpte felém a szavakat.


A szemem sarkából láttam, ahogy Eric kiszáll a kocsiból és elindul felénk. Miranda rögtön felismerte, és megfeledkezve Joshról szaladt elé.
- Hello Eric! Nagy rajongód vagyok! Imádom a zenédet. Esetleg összefuthatnánk egy italra is – Aha, most Ericre vetette ki a hálóját. Kíváncsi vagyok mit lép Eric, most hogy tudja ki ő?

- Bocs, de van barátnőm. - rázta le Mirandát és lépett hozzám.

- Hiányoztál Édes! – húzott magához egy forró csókra…

Az elégtétel, hogy láthattam Miranda döbbent képét, minden elszenvedett sérelemért kárpótolt.

16 megjegyzés:

  1. Áhhh imádom :) Nagyon jó lett! :D♥♥♥
    Mikor jön a következő? :)

    VálaszTörlés
  2. szia istenem huhúúú mit is mondjak:D:D
    gyorsan a köviit lécii:D:D<3<3
    és a végén a Hiányoztál édes mondtad <3
    és a csók istenem ugy beleéltem magamxD:D:D:):):)
    köviit:D
    csak gratulálni tudok:D

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Myka egy istennő vagy ez ez nagyon brutál lett (jó értelemben) főleg a vége, egyszerűen nagy szerű lett, még még még, remélem sietsz egy picit a kövivel, már most nagyon várom Puszi Viky

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most találtam rá erre a fanfiction-ra, és mivel én is nagy Saade rajongó vagyok, egyszerűen nem hagyhattam ki, hogy ne olvassam el.
    Az első dolog: imádom, hogy Eric ilyen...merész, vagy hogy is mondjam. Nagyon tetszett az, ahogy te ábrázoltad őt. Szimpatikus képet adtál róla nekünk.
    És azok, akik nem túl nagy Saade fanok, most szerintem ők is megszerették a bociszemű Mr. Svédországot xD.
    Remélem, hamar hozod a kövit, mert kiváncsi vagyok, hogy Lexi húga meg Josh hogyan fogja lereagálni a történteket.
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  5. Ááááááááááááááááááááááááááááá!!! Hehehe... ez olyan elégtétel volt nekem (meg persze Lexinek is)... most jól visszakapta az az undok boszorkány... :) Hangosan felröhögtem a végénél, mindenki rám nézett, aki csak a szobában van, gondolva "Mi a nyavalyát röhög ez itt?"... :DDD Imádtam az egészet, de a vége tarolt... Mindent visz... ááá! Legszívesebben elhasználnám a világon létező összes dicsérő szót, de belegémberedne az ujjam... meg nem hinném, hogy beleférne egy komiba... ;) Ez volt eddig a legjobb fejezet az összes közül!!!
    Siess a következővel, türelmetlenül várom, mit reagál erre az a hülye Josh... hehehe...
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Basszus, sikítani tudnék!
    Kicsit másabb, kicsit furcsább fejezet, de mindenképpen csodálatos!
    Imádooom, teljesen odáig vagyok érte! *-*
    Köviiit! *-*

    VálaszTörlés
  7. jézusmáriaszentjózsef.... :O ANNYIRA EZT AKARTAM OLVASNI! ^^ imádom az észjárásod! Mirandát nem képeltem bele, de így még jobb lett! xDxDxD nagyon felcsigáztál, alig várom Josh reakcióját, meg Mirandáét! hááhááhááh.
    Annyi kivetnivalóm van, hogy rövid volt, de megértem, hogy miért és csak remélem, hogy a következőre már összejön a hosszabb! ;)
    Nagyot ütött a vége, remélem a következő még tartogat nekem meglepetéseket!
    <3U.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Most találtam rá a sztoridra. Nagyon bejön. Alig várom már a kövit!!

    VálaszTörlés
  9. Eeez nagyon nagy!
    Eric reakcióját élveztem amikor Miranda rátapadt :D
    Fúúú hát minden elismerésem, nagyon jól irsz.
    Bagyon várom már a következőt.
    Ölel,
    Timy

    VálaszTörlés
  10. Szia:) Ez... ez nagyon jó lett! Várjunk csak... ez enyhe kifejezés! Talán nem is tudok szavakat találni rá. :) Ahogy megfogalmaztad, hogy mit érzet, amikor Eric megcsókolta, én teljességgel átéreztem. :)
    Eltudtam képzelni Eric lakását. Tökéletesen leírtad, nem részletezted túlságosan. :) Ez jó.
    A másik, hogy Josh-sal is találkoztuk na meg a barátnőjével. -.-
    Jót nevettem amikor Lexi húga beégett Eric előtt. :)) Lehetnek még ilyen részek, bőven... Ja és a végén az a csók. (Nagyon nagy sóhajok). :)
    Fantasztikus lett!!
    Csak így tovább és további sok sikert!!
    Várom a folytatást is! :)
    MyDream

    VálaszTörlés
  11. Szentszűzmáriám... Mint mondjak erre? Totál lefagytam az elejénél. Imádom Eric-et amiért ilyen nyomulós, de ego-ban sem szenved hiányt. És most ez a jól kieszelt kis terv. - Bocs, de van barátnőm. + Hiányoztál, Édes! - na hát ez a pár szó nagyon ott volt... Úgyhogy csak gratulálni tudok. Miranda pedig egy kis kétszínű kígyó, és fogadni mernék, hogy később még ő is, és Josh is felfog tűnni. És valami olyasmire is számítok, hogy befogja hízelegni magát vagyis csak beakarja majd, csak azért mert Eric azt mondta Lexi a barátnője xDxD.

    Lexi pedig nagyon szimpatikus, és remélem jól kifogja adni Joshnak az útját. És Josh ezek után még képes Lexi utána menni, hátha visszaszerzi... Bocsánat a kifejezésért de ekkora barmot.

    Miranda-t pedig meg is utáltam, de nagyon. Kis kígyó.

    Remélem az oldimon megtudtad nézni az Eric-ről szóló videót, mert szerintem érdemes lenne, és benne vagyunk a cserében.

    Nagyon kérlek siess a következővel, mert azt elárulom hogy a 6. fejezetnél -jó értelemben- enyhe sokkot kaptam. Hát még ennél milyet kaptam, és még milyeneket fogok...

    Szeretettel üdvözöl, (végre valahára)
    Sári

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Megint későn érek ide..-.-" DE ATÓÓL MÉG NAGGGGYON NAGYON JÓÓÓ VOLT*.* áhh a végén még hangot is adtam a tetszésemnek:DD Nem tudok mit írni, mert minden t leírtak előttem, szal egyetértésem mindenkivel, és rettenetesen várom a kövit^^.;)
    puszi.

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Elkezdtem olvasni a kommenteket, de atya úr isten, az ötödik után feladtam. :D
    Imádnak téged. :D

    Tényleg fantasztikus fejezet lett, lassan beleszeretek ebbe a pasiba, csak még véletlenül se ismerjem meg, mert lehet, hogy az lenne életem egyik legnagyobb csalódása, mert a te ábrázolásodban valami fantasztikus, de mi van a való élettel?! :D

    A végét, azt az utolsó két párbeszédet vagy hatszor elolvastam, elolvadtam, és elolvastam. :D

    Siess a következővel, mert jááááj, nagyon édes volt. :D

    Csók; Kinga

    VálaszTörlés
  14. Oh, beleborzongtam, annyira jó lett! :D
    Egyre érdekesebb!
    Izgatottan várom a következőt!
    Puszi! Éva

    VálaszTörlés
  15. Ezezeezzz*________*
    Most komolyan, mindenki függővégezik? Jó, tudom, így izgi a történet, de ez már bosszantó...a legjobb résznél abbahagyni...:D Kész emberkínzás!
    Alig várom, hogy elolvashassam a következő részt...kíváncsi vagyok Miranda reakciójára :D * gonoszfej*
    Puszillak Mazsolä

    VálaszTörlés
  16. Sziia! Olyan jóóól írsz! Eric <3 olyan aranyos volt a végén (jött a felmentő sereg :P ) Remélem végre leszáll róla Josh és egy kicsit pihenhetnek a fellépés után :) Nagyon várom a kövit pusz és nagyon tetszik az új kinézet :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.