2011. július 13., szerda

Unatkozó Ismeretlen

Lehet hogy neked jó móka, hogy sorra töröd fel a blogokat, beleírogatsz vagy beletörölsz a fejezetekbe, tönkretéve a munkáinkat, amikért sokszor éjszakákat virrasztunk! Eddig senki nem hozta nyilvánosságra, mekkora károkat csinálsz, de én most megteszem! Nagyon rosszul tetted, hogy velem húztál ujjat. Ha azt hitted, majd én is szó nélkül hagyom, hát nagyot tévedtél. Remélem ezzel a kis bejegyzéssel sikerül megállítanom TÉGED, most hogy a Blogírók tudomására hoztam mit művelsz, megelőzve az újabb támadásaidat.
Most káromkodhatnék egy sort, de nem teszem mert nem akarok a te szintedre süllyedni...
Myka

7 megjegyzés:

  1. Szia Myka!
    Ne is süllyedj le az Ő szintjére, te annál többet érsz! Nem tudom, hogy mire jó ez neki...a munkáitokat elrontja, amiken éjt nappallá téve dolgoztok. Az ilyen nem ember...kész szánalom.
    Ha fordított helyzetben lennétek, nem tudom, hogy neki, hogy esne, ha folyamatosan feltörnék és letörölnék az írásait.
    Legalább te ne hagyd magad Myka! ;)

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Te jó ég erről még nem is hallottam! :O És eddig nem is vettem észre ilyesmit!
    Azt hittem, hogy az emberiség annál mélyebbre nem süllyedhet mint amennyire eddig tette... Nem értem mire jó az, ha tönkreteszik a munkákat...:S :( Remélem többet nem fordul elő!
    Puszi
    GG

    VálaszTörlés
  3. péklapáttal kell fejbe*-ni:D

    VálaszTörlés
  4. miimimimimi? mi történt? én ilyenről nem is hallottam még? Ez hol történt, veled? mivan? tényleg nem értem, nálam minden ugyan úgy néz ki mint eddig..... (vagy nem?) Mi tűnt el?
    Ha tényleg van ilyen ember én szívesem megismerném, hogy aztán úgy szétrugdossam a fejét, hogy még a nevét is elfelejtse és azután egész életébe azon kelljen gondolkodni, nem pedig mások jelszaván.. -.-"

    VálaszTörlés
  5. Szia:) Most olvastam, hogy mi történt... szánalmas. Én már harmadjára kezdem a blogomat, mert ma törték fel ismét. Új sztoriba kezdtem de félek. Félek, hogy ezt is feltörik. Nem tudom, hogy egyazon személyről van-e szó, de csak annyit mondok, hogy magát minősíti. Biztos, hogy irigy a munkádra! Nagyon tehetséges vagy és ő ezt nem bírja tétlenül nézni. Ne is foglalkozz vele! jó, jó tudom hogy csak mondom, mert én is a velem történteken siránkozok, még mindig, azt elnézve hogy próbálom túltenni magam... A lényeg az, hogy ne is törődj vele, mert egyszer úgy is mindenki aki rosszat tesz más ellen megkapja a maga büntetését, amikor a legkevésbé se számít rá...
    Csak gondoltam leírom a véleményem, hiszen egy cipőben járunk, sajnos.
    Remélem, hogy tisztázódnak a dolgok!!! További jó ihletet, blogolást kívánok és sok sikert!! :)
    MyDream
    PS.: ha van kedved megnézheted a 3.(!) új blogom. Én maga se értem, hogy vagyok képes harmadjára is neki kezdeni egy Eric-es történetnek...
    http://royallovestorywithericsaade.blogspot.com/
    még csak a tartalom van meg...
    Érdekel a véleményed! Adok a szavaidra vagyis az írásodra:)

    VálaszTörlés
  6. Most komolyan kezdek félni
    De mégis mi a csodáért jó ez neki?
    Blogja van?Ha nincs, akkor kussoljon, ha meg van abba irogasson, ne a máséba.
    Szánalmas, komolyan mondom...
    Remélem minden rendbe jön

    VálaszTörlés
  7. szeintem mint az összes többi ez a fejezet is nagyon nagyon jóó volt siess a következővel mert nagyon kiváncsi vagyok mi lesz a folytatásban :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.