2011. július 5., kedd

9. Fejezet Összezavarodva



Örökre lekötelezettje leszek Ericnek ezért a sorsfordító pillanatért. A csók, ami sárba döngölte a húgomat, alig néhány másodpercig tartott, de még mindig ott égett az ajkaimon. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen módon, vághatok vissza a ennek az öntelt perszónának. Tudom, nem illik egy vér szerinti testvérre ilyet mondani, de mit csináljak, ha egyszer így érzek?  Szerintem. tízből, kilenc ember, ugyanazon a véleményen lenne, mint én. Ha nem fognám vissza magam, a képébe mondanám, mit gondolok róla, de azok nyomdafestéket nem tűrő szavak lennének. Szívesen meg is tenném, de mivel tudom, hogy épp ezt várja tőlem, nem fogok a kedvére tenni. Szégyen vagy nem, boldogan néztem végig a megaláztatását, s közben Joshról, akivel kis híján összekötöttem az életemet, teljesen meg is feledkeztem. Látni akartam az ő reakcióját is, de féltem is a látványtól.

Valahol a szívem mélyén, egy icipicit szántam őt, hisz a két év alatt, amíg együtt voltunk, egyetlen egyszer sem lépett félre. Mindig a kedvemet kereste. Tudta mivel szerezhet örömet, amit gyakran meg is tett. Soha egy rossz szóval sem bántott, sőt így utólag belegondolva, a kapcsolatunk maga volt a megtestesült tökéletesség. Egyedül Mirandának nem tudott ellenállni, az viszont végzetes hibának bizonyult. A kíváncsiság nem hagyott nyugodni, ezért lopva vetettem rá egy pillantást, amit abban a szent pillanatban, meg is bántam. Josh, a tenyerét az arcába temetve, rogyott le a székre, vállai beestek és megrázkódtak, ami csak egyet jelenthetett: férfi létére, elsírta magát és nem szégyelli a könnyeit. Ha eddig nem is vettem komolyan, amit az érzéseiről mondott, most kénytelen voltam belátni: Valóban szeretett.
Képtelen voltam tovább nézni a szenvedését, ezért egy gyors hátra arccal, a kocsi felé vettem az irányt.


Eric pár lépés után beért és a karomnál fogva maga felé fordított.

- Még mindig szereted?

- Nem! – emeltem rá a tekintetem, s próbáltam elnyomni, a torkomat fojtogató sírást.

- Akkor miért szaladtál el? – vont kérdőre, majd mint aki gyanít valamit, tette fel az újabb kérdést:
- Mióta vagytok külön?

- Két hete.

- Basszus! – csapott a homlokára. – Így már érthető!

- Mi érthető? – kérdeztem most én rá, miután beszálltunk a kocsiba.

- A menekülésed.

- A menyasszonya voltam. Ezt nem lehet csak úgy egyik napról a másikra, kitörölni. De épp te ne tudnád ezt, aki alig egy hónapja, egy négy éves kapcsolatot zárt le? – Kijelentésemmel rávilágítottam az ő helyzetére is.

                                            ***

Ezután már egyikünk sem erőltette a beszélgetést, de tudtam, ezzel még koránt sincs lezárva a téma és amit becsukódik mögöttük, Eric lakásásnak ajtaja, újra szóba fog kerülni, a Josh-sal való kapcsolatom, aki mióta beszálltam a kocsiba, szüntelenül kísértett a gondolataimban.

Negyed óra elteltével, már a bejárati ajtó előtt álltunk, viszont Ericnek nem akaródzott kinyitni az ajtót. Gondolatban egészen messze járt, amit én idéztem elő, azzal, hogy szóba hoztam a Molly-val való kapcsolatát.

- Föld hívja Ericet! – lengettem meg a kezemet a szeme előtt, amivel sikerült halvány mosolyt csalnom az arcára.

- Üdvözöllek idegen, a Föld nevű bolygón! Már csak egy ajtó választ el, a mi csodás világunktól, amit a kezedben tartott, kulcsnak nevezett, fém tárggyal nyithatsz ki  – folytattam tovább a bohóckodást, hátha veszi az adást és végre kinyitja az ajtót, ami előtt, már jó öt perce szobroztunk.

Örömmel nyugtáztam, hogy bejött a tervem, mert a bejárati ajtó rövidesen kitárult, s egyúttal a halovány mosolyból, hangos nevetés lett.


A lakásba belépve, Eric a hálószobáját én pedig a vendégszobát céloztam meg. Pillanatok alatt ledobáltam magamról a nyomasztó göncöket, majd a táskámból előszedtem egy halványkék térdnadrágot és egy hozzá illő világos felsőt, és a mai napon, immár harmadszor átöltöztem. Eric mintha tudta volna, hogy öltözöm, kopogtatás nélkül, nyitott be.

- Nemsokára megint el kell mennem. Ma még lesz két interjúm és az ügynököm előtt is jelenésem van.

- Gondolom minden perced, be van osztva! – kérdeztem, teljesen feleslegesen.

Eric egy népszerű popsztár, hatalmas rajongótáborral, akire kíváncsiak az emberek. Ebből adódóan interjúk, fellépések, fotózások sora vár rá… - válaszoltam meg magamban a kérdést -  Már hogy a francba, ne lenne beosztva az ideje?

- Úgy valahogy. – ült le az ágyamra, miközben tekintetével szinte felfalt. – Viszont addig, még van két szabad óránk és szeretnék többet megtudni rólad.

- Kérdezz nyugodtan.

- Azt már tudom, hogy Exeterben laksz, és másfél éve össze is költöztetek Josh-sal, de most hogy vége, mik a terveid a jövődre nézve?

Furcsállottam ugyan, hogy alig pár napos ismeretség után a terveimre kíváncsi, de nem éreztem úgy, hogy ne válaszolhatnék a kérdésre:

- Amint ismét Angliában leszek, első dolgom lesz lakást keresni, utána új munkahely után is kell néznem.

- A barátnődnél nem maradhatsz? – húzta fel kérdőn a szemöldökét.

- Maradni, maradhatnék, de nem akarom kihasználni Megan szívjóságát, és szükségem van egy saját kis odúra, ahova munka után hazatérhetek.

- A lakást megértem, viszont a munkahely váltást, nem érzem szükségszerűnek.

- Pedig nagyon is az – ültem le az ágy végébe. – Ha maradnék, akarva akaratlanul is összefuthatnék Josh-sal. Ez egy közös munkahelyen, sajnos elkerülhetetlen. Szeretem a munkámat, de kénytelen leszek feladni…

- Egy reklám stúdióban dolgozol, ha jól emlékszem. – Ha ezt is tudja, valóban nem sok titkom maradt előtte.
- Jól emlékszel.

- Miből gondolod, hogy nem Josh lesz az, aki idő előtt, otthagyja az állását?

- Mert ismerem. Önszántából, soha nem válna meg a munkájától.

                                   ***

Eric egy villámgyors mozdulattal az ölébe húzott, megszüntetve a kettőnk közti távolságot.

- A jelenetből, aminek ma szemtanúja voltam, arra következtettem, hogy még mindig odavagy Joshért.

- Bagoly mondja verébnek! – emlékeztettem a megérkezésünkre, s közben tudatosan kerültem vágytól sötétlő pillantását.

- Gondolkodtam azon, amit az exeinkről mondtál! – emelte fel az államat, hogy kénytelen legyek a szemébe nézni. - Négy évet, tényleg nem lehet, a szőnyeg alá söpörni.

- De két évet sem.

- Csakhogy mi Molly-val békés úton váltuk szét. Nem úgy, mint te és Josh – célzott a panzió előtt történtekre.

- Megviselt a viszontlátás. Miranda megjelenése pedig csak olaj volt a tűzre – vallottam be töredelmesen – Abban viszont megerősítést nyertem, hogy a Josh iránti érzelmeim végleg kihunytak. Nem érzek mást, csak szánalmat.


A lelkem mélyén tudtam, ez egy meggondolatlan kijelentés volt részemről, hisz ha hidegen hagyna Josh, úgy ahogy azt az előbb állítottam, nem forognának körülötte a gondolataim. Még most is látom magam előtt, és a szívem sajdul bele, ahogy a széken összegörnyedve, kezét az arcába temetve ül és zokog.

- Ez hamarosan úgyis kiderül – suttogta az ajkaimtól, néhány centire. – Ugyanis küldtem nekik két jegyet, a holnap esti koncertre.


Ericnek  a kérdéseivel sikerült összezavarnia, amit az utolsó mondatával még tetézett is.. Mit mondott, hol lesz a következő koncert? – próbáltam felidézni a város nevét, de nem jártam sikerrel, így nem tehettem mást, mint megkérdezni az illetékestől.

- Lisebergben – fonta karjait a derekam köré – És mint már mondtam, te is velem jössz.

- Milyen messze van innét ez a város? – Titokban reméltem, hogy jó messze, ahhoz, hogy elvegye Josh és Miranda kedvét az utazástól.

- Kocsival öt óra.

Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a számat, amire ő is felfigyelt.

- Ott lesznek! Erre akár mérget is vehetsz– közölte magabiztosan, és a következő pillanatban az ágyra döntött.

Már amikor az ölébe ültetett, sejtettem, csak idő kérdése és a baráti csevelynek, hamarosan vége szakad, és Eric a tettek mezejére lép, de ilyen vehemens támadásra, nem számítottam. Testével félig rajtam, félig az ágyon feküdt, combjával leszorítva a lábaimat. A szívem úgy vert mint a légkalapács, majd ki szakadva a mellkasomból. A levegőm is igencsak megfogyatkozott, a torkomban csomót képezve. Úgy éreztem ajkaim is kicserepesedtek, így önkéntelenül nedvesítettem meg a nyelvemmel, Eric vágytól fűtött pillantásától kísérve.

- Lisebergbe a kisbusszal megyünk? – próbáltam elodázni, az elkerülhetetlent.

- Alex, Kevin, Megan és Katja, megy a turnébusszal, mi pedig a BMW-vel – nézett mélyen a szemembe.

Örültem, hogy felhoztam ezt a témát, mert az valóban érdekelt, mégis hogyan képzeli el az utazást és az ottlétemet, amire gyorsan rá is kérdeztem.

- Délelőtt kilenc óra tájban indulunk, mert a koncert kezdete előtt, két hangpróbát és egy táncpróbát is meg kell ejtenünk – magyarázta, miközben lassan az egész testével, az ágyhoz szorított.


Szorosan összesimuló testünket, csupán a rajtunk lévő ruha választotta el. A hangom már közel sem volt olyan nyugodt és tiszta, mint a beszélgetésünk kezdetén, inkább hasonlított valami elfúló ziháláshoz.

- A délutáni programot már tudom  – vettem egy nagy levegőt, hogy folytatni tudjam a megkezdett mondatot. – És este?

Eric szintén küzdött a légvétellel. Szeme szinte izzott, hangjából vágy csendült ki.

- Már megint ködösítesz – ajkai titokzatos mosolyra húzódtak.

- Hol leszek a koncert alatt? – tettem fel az engem leginkább foglalkoztató kérdést.

- Hol szeretnél lenni? – felelt a kérdésre, kérdéssel.

- Nekem mindegy!

- Ha akarsz, elvegyülhetsz a közönség soraiban, de előlem úgysem bújhatsz el. Nem is gondolnád, mi mindent látok, fentről a színpadról - csillant meg egy huncut szikra a szemében. – Én viszont azt szeretném, ha a közelemben maradnál és a szünetben megosztanád velem az öltözőmet…

15 megjegyzés:

  1. mindig felbujtod bennem a kisördögöt...... xD már különösen igaz, a rossz aki rosszra gondol, de hülye aki nem állítás. (és közel sem vagyok hülye úgy tudom)
    Nagyon-nagyon-nagyon jó volt! Kicsit bezavar a Josh iránt érzett talán még mindig szeretet, de szinte biztos, hogy az Eric iránt érzett vonzalom erősebb és erősebb is lesz! :D
    Nem akarom megosztani, mi a tippem a övőre nézve, mert nem akarok lelőni semmilyen poént, így csupán csak tűkön ülve várom a következőt!!!
    (Ami most ám a fejemben jár: Miből vehette biztosra Eric, hogy Josh eljön majd a koncertre? És miért akarja jelek szerint összehozni őket? O.o)
    Pusssz<3U.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Egyre jobban tetszik. Reménykedem h nem békited kiJosht és Alexandrát. Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Most komolyan mindenkinek most akad emberkínzásra kedve?
    Nagyon tetszik, semmi kétség efelől.
    Eric megint nyomul :D.Nekem az is bejön, hogy nem a tökéletesnek formálod meg.
    De remélem Lexy és Josh nem békülnek ki.Habár ahogy leírtad a lány érzelmeit, nem sok kétség lenne efelől.De Eric miért jár közbe, hogy ismét együtt legyenek?
    Hááát minden elismerésem, a kiváncsiságot sikeresen felgerjeszted bennem :D
    Nagyon várom a következőt.
    Siess :)
    Ölel,
    Timy

    VálaszTörlés
  4. szia nagyo tetszett ez a rész és de remélem nem békülki josh és alexsndra:):D
    köviitt akarok:P

    VálaszTörlés
  5. Ó anyám, Ó anyám, Ó anyááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááám! Te szentséges isten. Az idegeimmel játszasz ugye tudod! De pokoli jól teszed! :D Le a kalappal, minden elismerésem a tied és így tovább hogy még jobban a mennyekbe magasztaljalak. Imáááááááááááááááádtaaaaaaaaaaaaaaaaam! Nagyon Nagyon Nagyon Nagyon Nagyon Nagyon....................... Az eleje sem volt semmi de a vége húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú:D Még én is kimelegedtem tőle. Remélem ennek a Josh ügynek a koncert után vége szakad és csak Ericre fokuszál. Mondjuk maga Eric gondoskodik arrólhogy ővé legyen az összes figyleme. Egyzserre figylemes,óvó és mégis nyomulós és rámenős. Ám irtó szexi és Ááááááááááááááááááá!

    Édes Drága Myka ha lehetne kérnem minél hamarabb hozd a frisst mivel a testi és szellemi épségemmel játszól! :D

    IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM és ez a feji engem is beindított! :$

    Pusssszantalak és Köszönöm/Köszönjük egy élmény volt megint!(L)

    Kstev

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát...Jézus, Máris, Szent József!
    Ekőször is: a fejezet nagyon jó lett!
    Viszont én úgy vagyok vele, hogy nem igazán baj az, hogy Josh talán ismét bekerül a képbe.
    Ezzel színesíted a sztorit. Nagyon tetszett.
    Még annyi, hogy benéztem a TVD fanfictionba és az is tetszett. Majd oda is írok véleményt.
    Csók: Zsófi.

    VálaszTörlés
  7. Azta mindenit! Édes Jézusom. Ez ez irtó jó lett. Még,még,még !! Nos az utolsó mondattal elintézted hogy be induljon a fantáziám meg a kíváncsiságom.
    Két kedven részem van benne mikor Josh bőg (én egyáltalán nem sajnálom) nagyin is meg érdemelte azt amit kapott. Meg azért Miranda képét is meg néztem volna. A második kedvencem meg az mikor Eric nagyon elbambul s Alexandra olyan viccesen szól neki, azon nagyon nevettem.
    Nos azt hiszem ennyi, nagyon várom a kövit
    Pusz Viky

    VálaszTörlés
  8. Wáááá♥ Egyszerűen imádom! :))
    Pont itt abbahagyni :D
    Nagyon kíváncsi vagyok a kövire. :)
    Siess ♥

    VálaszTörlés
  9. Aztaaaa még mindig csak kaparom magamat fel a földről!!! :) Eric <3 olyan kis édes!!!! A végén is olyan aranyos és Lexi eldönthetné, hogy mit akar...(bár néha érthető) Kééérlek nagyon siess a kövivel mert sztm. mindenki izgul,hogy mi fog törénni :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  10. Istenem, istenem, istenem, istenem! Annyira ááááhh, és annyira beletudtam élni magam Lexi helyzetébe, szinte én is éreztem mindent amit ő. Őrülten vert a szívem, és hát mint mondjak... kiszáradt a szám, alig tudtam nyelni, bár lehet, hogy csak azért, mert uncsim közben itt volt bent. De őszintén szólva én arra gyanakszom, hogy nagyon beleéltem magam. És nem tudok mit mondani, remélem lesz itt bonyodalom, bár az eddigi írásaidból azt szűrtem le lesz még itt bonyodalom. Siess a következővel.
    Sári

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Ez nem lehet igaz! Eric mit akarhat azzal, hogy elhívja Josht és Mirandát a koncertre? El nem tudom képzelni, mi lehet a célja... :O Nagyon imádtam!!!! Te aztán tudod, hogy kell elérni azt, hogy az olvasó az egyik pillanatban még teljesen szilárd talajon áll, a következőben meg totál össze van a zavarodva.
    Nagyon siess a következővel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia Myka!
    Szörnyen sajnálom, hogy ilyen rossz kommentelő vagyok :S Ne haragudj :(
    Mivel 1 tantárgyból buktam ezért csak nagyon keveset ülhetek a gépnél...:S Ezért szinte mindig elfelejtek kommentelni, de tudnod kell, hogy mindig izgatottan várom a fejezeteket és olvasom el őket, mert tudom, hogy nem fogok csalódni.
    Ígérem ezentúl megpróbálok odafigyelni, hogy "rendesen" kommenteljek :)
    A fejezetről annyit, hogy egyszerűen szuper lett és mindig tudod, hogy hol kell abbahagyni :DD Hihetetlen egy "nőszemély" vagy! Ezt ne vedd sértésnek :) Várom a következő fejezetet (NAGYON) :))

    Sok puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  13. Imádooooom! Siess a következővel, nem bírom kivárni, már harmadszorra olvasom ezt a fejezetet is. :D
    Puszi!
    Éva

    VálaszTörlés
  14. Én is kérek egy Ericet! - ez járt folyton a fejemben, miközben olvastalak. (Helyesbítve: AZT AZ ERICET!)
    Hirtelen megsajnáltam Josh-t. De azt nem értem, hogy mit keresett ott Miranda!? Erre tudnál választ adni?
    Alexandra karaktere viszont egyre bénábbnak tűnik nekem... Eddig sem volt túl szimpatikus, de mióta Eric megcsókolta, már sírógörcsöm van tőle. Nem is nagyon tudnám normálisan elmagyarázni, hogy miért...
    A rész eszméletlen, már, ami Ericet illeti, szép munkát végzett, hogy elkábítson. ^^
    Várom a kövit.
    U.i.: amúgy most szúrtam ki valamit... Címek után nem teszünk pontot. :D

    VálaszTörlés
  15. Szia Myka

    Most találtam rá a történetedre, egy másik oldalon és csak kíváncsiságból néztem be, de itt ragadtam. Bele olvastam az első fejezetbe,ami annyira tetszett, hogy végigolvastam, utána jött a 2. és 3. és így tovább egészen a 9.ig.
    Szereztél magadnak egy újabb olvasót, mert mostantól én is visszatérő vendég leszek a blogodon.
    Puszi Hajni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.