2011. június 23., csütörtök

A Kisfiam bemutatkozik!:)



Sziasztok! 

Ez egy nem mindennapi bejegyzés, amit a fiam kérésére tettem fel. Ugyanis azt kérte, engedjem meg, hogy bemutatkozhasson nektek!:) Mivel Ő az életem értelme és képtelen vagyok bármit is megtagadni tőle, így megengedtem, hogy írjon egy kis szösszenetet. A bemutatkozását teljesen egyedül a Word-ben írta meg. Annyit tudni kell róla, hogy 2 éve diagnosztizálták nála az Autizmust. Kivételes memóriával rendelkezik és 5 és fél évesen már folyékonyan olvasott. 
Tehát ő a tehetséges (mondhatni zseni) autista típusba tartozik. 

Íme hát a bemutatkozás! Olvassátok szeretettel!:)
Üdv: Myka

Meitert Bence Dániel vagyok. 2. osztályos tanuló. Szeretek olvasni, legózni, tévét nézni és zenét hallgatni. Magántanuló voltam két évig és szeptembertől Bajára az Újvárosi iskolába az autista tagozatra fogok járni. Szeretem anya zenéjét, sokat hallgatom. Még óvodában megtanultam olvasni. Most év végén nyelvtanból ötösre vizsgáztam, amiért az igazgató nénitől. kaptam egy csokit is. Van két cicánk meg egy kutyánk. A kutyánk neve Sátán, a két cica neve pedig Cica és Rozsdi. A számítógépekhez nagyon értek és jól kezelem.. Anya laptopján, szoktam használni a Wordot, és az IrfanWievet és az interneten a mese oldalakat szoktam nézni. De Anya nem mindig engedi, mert erőszakos meséket, filmeket és nem nekem való oldalakat nem nézhetek.

Köszönöm szépen, Anyának, hogy megengedte, hogy bemutatkozzak.

Sok sok puszi Bence




4 megjegyzés:

  1. Szia Myka!

    Minden tiszteletem a tiéd! Nem lehet könnyű az életetek. De látszik a fiadon, hogy boldog és kiegyensúlyozott gyerek. Büszke lehetsz Rá, ő pedig Rád, hogy ilyen tehetséges anyukája van.
    Sokan megirigyelhetnék a példátokat!!!
    További sok sikert a kisfiadnak a sulihoz, neked pedig az íráshoz! várom nagyon az új fejezetet!
    Liv

    VálaszTörlés
  2. Sya Myka!

    Mindent hittem csak azt nem hogy anyuka vagy! Megleptél nem is kicsit! De persze ennek semmi negatívuma nincsen. Sőt a sorokat olvasva el is érzékenyültem picit. Tudom a feji végére nem irtam de gondoltam ide mindenképp irok.

    Szia Bence!
    Gratulálok a jó iskolai eredményekért! Nagyon Ügyes vagy! Remélem mindig ilyen szorgalmas leszel és szót fogatsz anyának! Ügyeskedj és ha anya majd engedi irj még! Pusssszilak!

    Kriszti

    Előtted meg le a kalappal Myka! De tényleg! Bevallom fura hogy egy anyuka blogot ir, de tetszik is! Sok sikert a gyerkőchöz és bloghoz!

    Pusssss(L)
    Kstev

    VálaszTörlés
  3. Szia Myka!
    Én sem hittem, hogy anyuka vagy.
    Nagyon nehéz lehet a fiad mellett még a történeteidet is folytatni, vagy egyáltalán bármi mást csinálni és még anyaként is megállni a helyed. Ezért tisztellek is nagyon! Nem tudom, hogy mit írhatnék még...
    A kis Bencének további jó és szorgalmas tanulást! Remélem, hogy még több ilyen jó eredményt ér el és, hogy még írni fog nekünk sokszor. :) Bencét puszilom és természetesen téged is :)

    Puszii: Mancsi

    VálaszTörlés
  4. Szia Myka!
    Megleptél, nem hittem volna, hogy édesanya vagy! Így még jobban elnyerted a tiszteletem és a szeretetem, mert bár én igen ritkán kommentelek, mégis eddig minden írásodat végigolvastam, és így még hihetetlenebb, hogy van időd és energiád- na meg kitartásod - Bence mellett írni!
    Kedves Bence :)
    Nem sokkal vagyok én sem nálad idősebb, most töltöm a 14-et, de minden elismerésem a tiéd!
    Csak folytasd tovább a eredményeid gyűjtését,hasznát fogod még venni, higgy nekem! ;)
    Sok puszit küldök Neked, kedves Myka, és neked is Bence :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.