2011. június 9., csütörtök

Bevezető!

Sziasztok!

Elkészült az új blogom, és mint láthatjátok a főszereplő Eric Saade.
Dióhéjban a történetről.
Alexandra élete mint a kártyavár omlik össze, amikor Josht a vőlegényét rajtakapja a húgával Mirandával. Megan akivel kiskoruk óta töretlen a barátságuk, nem bírja tétlenül nézni barátnője szenvedését, ezért rábeszéli, egy hátizsákos utazásra, melynek az úti célja Svédország. Így kezdődik el Alexandra, életének legnagyobb kalandja, melyben ismét rátalál a szerelem, mégpedig nem más mint Eric Saade személyében.

2 megjegyzés:

  1. Szia Myka!Tetszik az ajánló, És nagyon várom az első fejezetet. A Bloghoz kinézetéhez, pedig külön gratulálok. Nagyon szuper lett. A Fejléc meg különösen. Ez a kép egyszerűen csúcsszuper.
    Bea

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én most találtam, és én is hatalmas Saade fan vagyok :D
    Tetszik a bevezető is, szóval szerintem én majd rendszeres kommentelő leszek.
    szóval, kíváncsian várom az első fejezetet.:)
    puszi:Zsófi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.