2011. június 25., szombat

6. Fejezet. A Fogadás





Tér és idő megszűnt létezni körülöttem, az agyam teljesen kikapcsolt, amikor megpillantottam a homokban ülve Ericet. A fehér trikó és a szintén fehér térdnadrág, kiemelte férfiasan izmos testét. Pillantásom arcáról a karjára, a mellkasára, és legvégül, a nadrág által szabadon hagyott, lábszárára vándorolt. A tenyerem izzadt, a szívem a torkomban dobogott, úgy éreztem magam, mint egy szerelmes kisdiák. Az már el sem jutott a tudatomig, hogy a két táncosa is vele van. Hosszú másodpercek teltek el, mire sikerült a tekintetemet elszakítanom róla. Szerencsére még időben ahhoz, hogy a többiek ne vegyék észre, mit váltott ki belőlem Eric felbukkanása.

Ha nem vigyázol, tényleg az ágyában kötsz ki! Szedd össze magad, nem láthatja rajtad, mennyire felkavar a jelenléte. – a józanabbik eszemre hallgatva, minden bátorságomat összeszedve léptem a törölközőmhöz.

- Te haver! - szólalt meg az Eric jobbján ülő, szőke, oldalt felnyírt hajú srác – Mi történt ma a külső színpadon? Soha nem némultál még el.
Eric egy sokatmondó pillantással, mért végig, tekintetével a kelleténél, tovább időzve, a melleimnél.

- Olyat láttam, amitől elakadt a szavam. – ecsetelte a történteket – Abban viszont biztos vagyok, hogy hamarosan megdől a mindet a szemnek, semmit a kéznek, elmélet.

                                                                             ***

Eric és a táncosai, akiket még mindig nem mutatott be senki, hirtelen átváltottak svéd nyelvre és ezen a nyelven is folytatták tovább a társalgást. Feltűnt, hogy Megan szúrós szemmel, a száját összeszorítva nézi őket. Ismerve már a szokásait, tudtam, dühíti őt ez a srácok pofátlansága, és rövidesen kitör a harmadik világháború, ha nem lépek gyorsan közbe. Törtem a fejem, hogyan tereljem el Megan figyelmét, amire a megoldást éppen a fiúk nyelvváltása adta meg. Ha ők nem zavartatva magukat attól, hogy közülünk nem mindenki érti a beszédüket, használhatják a svéd nyelvet, én is beszélhetek a második anyanyelvemen, amit a nagyim, teljes titokban, a szüleink tudta nélkül, a nála töltött nyári és téli szünetekben tanított meg nekünk.

- Nyugi! – szólaltam meg magyarul – Én is közel vagyok a felrobbanáshoz. de tudod, mi dühít a legjobban?

- Mi? - kérdezett rá Megan, szinte tökéletes magyarsággal.

- Katja viselkedése! – mutattam a szememmel Katjára, aki megfeledkezve rólunk, csevegett a fiúkkal.

- Ericet úgy látszik, mégsem köti le, bármi legyen is a téma.  – mosolyodott el rejtélyesen – Le sem veszi rólad a szemét.

- Még most is belepirulok, ha felidézem a koncerten történteket. – ismertem be – Reméltem, hogy elfelejthetem, erre, tessék! Most itt ülök egy szál semmiben.

- Kíváncsi vagyok, mikor környékez meg téged. – vetett jelentőségteljes pillantást, a bikinimre Megan – Ez a tenyérnyi ruhadarab, igen nagy veszélybe kerül, ha Eric támadásba lendül.

- Addig nem jutunk el! – jelentettem ki.

- Azt te csak hiszed. – vigyorgott Megan – Úgy látszik egyedül te, nem veszed észre, ami már mindannyiunk számára nyilvánvaló.

- Mit nem veszek észre? – tudakoltam.

- Izzik köztetek a levegő. A fiúk már fogadásokat is kötöttek, mikor fog elcsattanni az első csók.

- Hogy, mi? – hiába akadtam ki, mint a kakukkos óra a fiúk fogadásán, mégsem tagadhattam, vágyom az ölelésére és a csókjára. Alig két napja találkoztunk, mint embert nem ismerem, mégis vonzódom hozzá.  

- Lexi… ébresztő – lengette meg a kezét Megan az arcom előtt - Valld be, most is róla álmodoztál.

- Ez csak álom. – fejtettem ki az álláspontomat – Ma este a saját szememmel láthattam, mennyire népszerű, a csajok meg van őrülve érte. Megan ő egy közismert személyiség, én pedig egy…

- Te pedig egy dögös csajszi, akire szemet vetett, ezen lányok bálványa.  – szakított félbe ingerülten, megelégelve a sirámaimat

- Te nem vagy szomjas? – zártam le az Eric témát.

- De! – csillant fel Megan szeme – Illene megkínálnunk a srácokat is, nem gondolod?

- Igazad van, legalább mi mutassunk egy kis illemet. Mindjárt hozom.

                                                                               ***

Gyorsan felkeltem a földről, leráztam a törölközőt, és elindultam a ház felé. Úgy terveztem, hogy kihozok egy karton sört, és hagyom, hogy mindenki kiszolgálja magát.
De mint tudjuk, ember tervez, Isten végez. Ez az én estemben is pontosan így történt.

- Hova indulsz? – ugrott fel váratlanul Eric.

- Egy karton sörért indult, hátha valaki megszomjazott. – válaszolt helyettem Megan.

- Várj, segítek! – ért be néhány másodperc alatt.

- Nem kell sietnetek. – kiáltotta utánunk Katja, aki több mint  egy óra elteltével, most először szólalt meg angolul – A srácokkal úgy döntöttünk úszunk egyet.


A szemem sarkából még láttam, ahogy Megan, Katja és a táncos srácok, eltűnnek a vízben.

- Te intézted így, hogy kettesben maradjunk? – kérdeztem rá rosszat sejtve.

- És ha igen? – vonta fel a szemöldökét.

A kérdését figyelmen kívül hagyva, léptem be a konyhába. A hűtőből kivettem két doboz sört, és az egyiket Eric kezébe nyomtam.

- Mindjárt jövök, csak felöltözöm. – szóltam vissza a szobám ajtajából.

- Segítsek?

- Kösz nem! Megy egyedül is!


Ahogy becsukódott mögöttem az ajtó, végre sikerült kicsit fellélegeznem, ámbár nagyon jól tudtam, az este számomra még csak most kezdődik. A szekrényből gyorsan előszedtem egy királykék, nyakban megkötős felsőt és a kedvenc farmer rövidnacimat. Megfésültem a hajam, vettem egy nagy levegőt és kiléptem a konyhába. Eric, mint aki otthon érzi magát, nézegette a hűtőnk tartalmát.

- Meghívathatom magam egy ebédre vagy vacsorára?

- Megant kérdezd ő szakács!  - magyaráztam halálosan komoly arccal – Én még a pirítóst is oda égetem.

- Gondolod, hogy belemenne?

- Persze! – igyekeztem komolynak látszani – A rajongód, vagy mi?! Ennyit megtehet a kedvenc énekesének.

- És te? – lépett elém – Te mit tennél meg nekem?

- Elmentem a koncertedre, nem elég ez?

- Nem, de egyenlőre beérem ennyivel! – törődött bele látszólag, majd az órájára pillantva, még hozzátette – Még van egy kis elintéznivalóm kb. fél óra. Ilyenkor már fent vannak a frissítések, de most ezekkel is elcsúsztam. Viszont azt akarom, hogy te is velem legyél.

- Látod, ez a baj veled?! – adtam hangot a nemtetszésemnek – A koncerten is közölted az akaratodat és nem kértél. Most úgyszintén.

Eric egy röpke pillanatra, az arcomat fürkészte, majd egy villámgyors mozdulattal felkapott, a vállára dobott, és elindult a szomszéd ház felé. Még meglepődni sem volt időm, olyan gyorsan történt mindez. Amikor legközelebb talajt érezhettem a lábam alatt, már Eric szobájában álltam.

- Vadember. – morogtam bosszúsan.

- Nem, csak öntudatos! - villantotta rám elbűvölő mosolyát – Bocs, a rumliért.

Az ágyon egy sporttáskát, a koncerten viselt ruháit és egy laptopot pillantottam meg. Pasi létére még rendszerető is. Újabb jó pont, amit fel is véstem a képzeletbeli táblámra.
Eric a ruhákat, vállfára téve, beakasztotta a szekrénybe, a sporttáskát letette az ágy mellé, majd hívogató mozdulattal, megütögette maga mellett az ágyat.

- Ne félj, nem harapok. – szólalt meg, látva a húzódozásomat, bezzeg azt azért nem felejtette el hozzátenni – Még nem!

Tisztában voltam vele, bődületesen nagy hibát követek el azzal, hogy a szó szoros értelmében, bemászom Eric ágyába, de az a bizonyos védelmi ösztönöm, már a parton kikapcsolt, így nem tehettem mást, mint hogy elfogadtam a szíves invitálást.

- Milyen nyelven beszéltetek a barátnőddel? - nem gondoltam volna, hogy erre is felfigyel.

- Hallgatóztál?

- Már mondtam. Veled kapcsolatban semmi sem kerüli el a figyelmemet.

- Magyarul beszéltünk.Az a második anyanyelvem. – elégítettem ki a kíváncsiságát.

- Mi volt a beszédtéma? – puhatózott – Vagy inkább kérdezzem úgy, ki?

- Tudtad, hogy fogadásokat kötnek ránk a táncosaid? – bukott ki belőlem.

- Mostmár igen! – meglepett arckifejezése, tanúskodott arról, valóban fogalma sem volt róla, mi zajlik a háta mögött – Te honnét tudod?
- Megan mesélte a parton.

- És pontosan, mire is fogadnak?  – faggatózott tovább.

- Ha nem muszáj, erre inkább nem válaszolnék. – próbáltam kibújni a válaszadás elől.

- Sikerült már annyira kiismernem téged, hogy tudjam, a kényes témákat előszeretettel kerülöd. – súgta a fülembe, ujját végighúzva a nyakam vonalán – Mivel te mélyen hallgatsz, nem maradt más választásom, minthogy rákérdezzek Alexre és Kevinre.


Hogy az a … – szidtam magam a meggondolatlanságom miatt. Kellett eljárnia a számnak. Mit értem el vele? Megtudtam a két táncos srác nevét! Na és? Ha nem árulom el a miről szól a fogadás, szegény Megan bajba kerül, és a srácok szemében megbízhatatlanná válik. Ezt csakis érted teszem, Megan. – közöltem vele gondolatban.

- Mikor fog elcsattanni az első csók. – nyögtem ki nagy nehezen.

- Ha jól értem, a táncosaim, arra kötöttek fogadásokat, mikor csókollak meg először?

- Igen, jól értetted. – erősítettem meg az igazában – De ezt nem is lehet másképp értelmezni. Van még valami, amit el kell mondanom.

- Hallgatlak – fogta meg a vállam, mélyen a szemembe nézve, tekintetével végig fogva tartva az enyémet.

- Ha nem akarsz ételmérgezéssel kórházba kerülni, nem hívatod meg magad Megannal, sem ebédre, sem vacsorára.

- Tudtam! – csapott a homlokára – Annyira éreztem, hogy át akarsz verni.

- Apró tréfa volt csupán, de megfordult a fejemben, hogy képes vagy meghívatni magad.

- Te tudsz főzni?

- Igen, és még ehető is a főztöm. – büszkélkedtem a konyhában szerzett többéves tapasztalatommal.

- Jó tudni! – ült ki újfent az arcára a rejtélyes vigyor.

A titokzatos mosoly és a behízelgő modor, gyanús egyveleget alkotott. Igyekeztem résen lenni, és észrevenni mikor gondolja komolyan, amit mond, és mikor játszik velem. Eric időközben elmerült az oldalai frissítésében, így kicsit hátrébb húzódva, az ágy végéből figyeltem. Vaknak kellett volna lennem ahhoz, hogy ne vegyem észre a rengeteg rajongói emailt és hozzászólást.

- Erre mindre válaszolsz is? – mutattam a minimum száz elektronikus levélre.

- Dehogy!    – fordult felém, és kezemnél fogva, húzott maga elé – Olvass bele!

Izmos mellkasa, a hátamnak nyomódott, miközben a rajongói leveleit olvastam. Ezek többnyire, szerelmes levelek, és felkínálkozások voltak. Egy közülük különösen megragadta a figyelmemet. Egy spanyol lány, meglepő részletességgel írta le, mit tenne Erickel, aki  a hátam mögül, szintén olvasta a levelet, és jót mulatott a dús fantáziájú leányzón.

Az idő előrehaladtával, kezdett egyre kínossabbá válni számomra Eric közelsége, amire még jelentős mértékben rásegített, az erotikus hangvételű levél is.
Megpróbáltam, visszaülni, az ágy végébe, de a derekam köré fonódó karjai, ezt megakadályozták. Éreztem, hogy ez már valóban nem játék, és csupán percek kérdése, hogy az ismeretségünk átlépje a barátság határait.

   - Hamarabb, mint gondolnák! – hajolt a fülemhez, hangjából vágy csendült ki – Hamarabb csókollak meg, mit gondolnák…




17 megjegyzés:

  1. Szia! Jéé Első komi, de rég volt ilyen!
    NA ez a fejezet vitte tőlem a fődíjat eddig! :D nagyon egyértelmű volt, hogy mik fognak következni, mégis úgy vártam mint a amikor karácsonykor tépkedem a csomagolópapírt, hogy lássam mi van mögötte, mikor már a fogásából sejtem! xD a fogadásról azt hittem a végéig, hogy Eric is tud, de nem baj, hogy csak Lexitől tudta meg! ;);) A legvégén pedig nagyon lehetett érezni, hogy a szakadék szélén egyensúlyoznak, és elég egy apró fuvallat, hogy lezuhanjanak. az utolsó mondatot nagyon el tudtam képzelni és ettől tiszta libabőrös lettem... nagyon várom a folytatást, és szerintem a táncosok közt is volt olyan, aki ilye közeli időpontra tippelt! XDXD
    Pusssz és siess a kövivel, nagyon várom! <3U.

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Ez a rész nekem kifejezetten tetszett! Először is az, hogy leírtad milyen érzést keltett Lexi-ben az, amikor meglátta Eric-et. A másik, hogy mind a ketten más nyelven beszéltek, hogy szándékosan ne értsék egymást. Meglepődtem, hogy a magyar nyelv lesz az. Erre nem számítottam, de kellemes meglepetésként ért. :)
    Ezt már régebben le akartam írni, hogy nekem tetszik Eric karaktere. Mármint ahogy megformálod. Szeretek olyan történeteket olvasni, ahol a főszereplő ugyanaz, de máshogy formálja meg az író. Ez nagyon jó dolog, remélem, hogy a továbbiakban is alkalmazni fogod!
    Részletesen leírtad az Eric szobájában történő dolgokat, hogy átkarolja, a fülébe suttog stb. Teljesen Lexi helyébe képzeltem magam és néha-néha lopva magam mögé néztem nincs e ott egy helyes pasi ;)
    Tetszett ez a rész!!
    Főleg az utolsó mondat...hm...sikerülni fog?
    Sok sikert a további írásaidhoz!
    Tehetséges vagy! Ez az igazság!
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  3. Sziiia! :) na végre megtört az átok nagyon tetszett az ahogyan magával küzd :) Eric <3 olyan ééédes :) nagyon várom a frisst!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez...ez....az eddigi legjobb.
    Teljesen magam előtt volt az egész.A nyelvek beszélése az igen megmosolyogtatott.:)
    A fogadás...hát az hamarabb is bekövetkezik mint gondolták volna, szerintem :D
    Nagyon várom már a következőt.Mint a gyerek a karácsonyt :D
    Üdv,
    Timy

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Úristen.
    Én még csak nemrég találtam rá a blogodra és kezdtem el olvasni, leginkább, mert meglepett, hogy mennyire népszerű és kíváncsi voltam. Hát egyáltalán nem csalódtam, mert nem találok rá szavakat, hogy milyen jó - na jó, keresek. x) (Ezentúl rendszeres komizód leszek, asszem ez alap. ;))
    Azt először is tisztázzuk, hogy imádom Ericet, és a te Ericed felülmúlhatatlanul eszméletlen karakter. :D Mmm, isteni (a rész és Eric is). *-*
    De úristen, tényleg totál oda meg vissza vagyok érte, csodásan írsz, imádom, nagyon magával ragadó, teljesen elbűvöl, szinte megszűnik a külvilág, mikor olvaslak. Biztos hülyének nézel (nyugi, az is vagyok xD), de elájulok ettől a történettől.
    Tökéletesen megformázod Ericet és az egész sztori is annyira fantasztikus, hogy csak na. Imádom az egész blogot, ezt a részt és az összes többit is.
    Imááádooom. Nagyon tehetséges vagy.
    Most kifogytam a szavakból, pedig próbáltam összehozni egy szuperszonikus komit, de azért a fejezetet mégsem tudnám felülmúlni. x)
    Szóóóval nagyon-nagyon szuper, nagyon-nagyon tetszik és nagyon-nagyon-nagyon várom a kövit! Siess vele!
    U.i.: negyedik. :D

    VálaszTörlés
  7. Sziaaaa mar alig vartam ezt a fejezetet es nem kellett csalodnom! :) intergalaktikusan jo lett!! Majd szetizgultam magam xD tukon ulve varom a kovetkezo reszt! :D
    Afrodite

    VálaszTörlés
  8. Szia Myka! :)
    Nekem ez a rész tetszett a legjobban. Ahogy leírtad Alexandra érzéseit, hihetetlen. Eric nagyon édes végig és a karaktere is nagyon megfogott. Csak így tovább és hamar hozd a következő fejit ;) Most csak ennyi...

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  9. Mért? Mért van vége ilyen hamar ezeknek a fejiknek, főképp a jó, izgalmas, pattognak a villámok körülöttük fejiknek, hm? Ne tedd ezt velem/lünk! Áááááááááááááá én ebbe belefogok halni! Úr Isten ez a feji Áááááá és Wííííííííííííííí volt. A csávó nyomul, a csajszi pedig hárít. Nagyon cuki! De úgysem kerülhetik el az elkerülhetetlent! Elcsattan az a csók, mi! Vagy éppen akkor nyit rájuk vki. Ááááááááááááááá nem bírom nekem kell a fojtatás! Bakker fanatikus lettem! :D Könnyen megeshet mivel IMÁDOM IMÁDOM IMÁDÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓM! :D

    Siess a fojtatással mert nem marad körmöm és hajam! :D

    Pusssss(L)
    Kstev

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Ha Eric kevésbé lenne öntelt, és beképzelt, akkor sem szeretném kevésbé. :D

    Nagyon jó fejezet volt, talán ez volt az egyik legjobb.:)
    Tetszett Eric jelleme, Lexi félelme, visszahúzódás ódzkodása, nem is tudok normális kommentárt írni, csak annyit, hogy nagyon tetszett, és most a lehető legnagyobb várakozással vagyok a következő felé.:)

    Csók; Kinga

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hát szerintem ez lett a kedvenc fejezetem :D
    Eric imádnivaló, mondjuk lehetne kicsit kevésbé magbiztos és öntelt, de őt így fogjuk megszokni, úgy érzem :D;)
    Lexi pedig...hát ő meg Lexi! Szimpatikus, aranyos, kicsit visszahúzódó, de neki így kell elfogadni a természetét. Talán Eric ad neki egy kis önbizalmat...qqqqq
    Nagyon várom a következő fejezetet! :) Siess vele.
    Puszi Mazsolä

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Azt hiszem nem mondok újdonságot azzal, hogy megint felülmúlhatatlant alkottál*.*(ami tudjuk nem igaz, mert te a felülmúlhatatlant is tudod űberelni:DD) Nem is szaporítanám a szavakat, mert előttem már mindent elmondtak, szóval eggyetértek velük:)A legjobban azzal, hogy issszonyatosan várom a kövit*_*
    puszi.

    VálaszTörlés
  13. nekem is nagyon tetszett((: borzalmasan jó(: várjuk a többit!!;)

    VálaszTörlés
  14. Hééé itt meg mért álltál meg? ez-ez ember kínzás, ez így nem ér. tetszik Eric stilusa, bár az nem hogy ki hagyták a két lányt a beszélgetésből nekem ez egy kicsit bunkónak tűnt. de azzal ki egyenlítették hogy magukra hagyták őket. Várom a fojtatást pusz Viky

    VálaszTörlés
  15. oooooh, na ez kellett nekem, 4 nap után ez a kiadós rész csillapította eric iránti vérszomjamat :D 4 nap net nélkül..maga a pokol, 4 nap eric saade blog nélkül...még inkább maga a pokol :D
    várom a kövit

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Csak most vettem észre, hogy nem írtam kommentet, és jelenleg van egy kicsike időm, így be tudom pótolni... Mivel ha elolvasnám a többiek hozzászólásait, én már nem tudnék semmit sem ríni, így most kivételesen nem nézegetem végig... ;) Nagyon tetszett az elején, ahogy leírtad, hogy milyen reakciót váltott ki Eric megjelenése Lexy-ből, valamint a két nyelven való beszélgetés. Ericnek nagyon jól alkottad meg a karakterét, tetszik, hogy olyan makacs, és nem kérdezi meg, hogy mit tehet, csak teszi... ;) A vége pedig... nagyon jó lett, csak...
    HOGY LEHETETT ITT BEFEJEZNI?!
    Siess minél jobban a következő fejezettel, mert meghalok a kíváncsiságtól, hogy Eric tényleg megcsókolja-e Lexy-t!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Mondjuk én már régóta olvasom és nagyon szeretem((: de tényleg idegesítő hogy itt hagytad abba, de szerintem ez a lényeg benne az izgalom hogy mi fog történni a következőben[: és én is nagyon kíváncsi vagyok már*.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.