2011. augusztus 16., kedd

36.000

Sziasztok!


Ismét itt vagyok , hogy köszönetet mondjak minden kedves olvasómnak. A Blog 2 hónapja indult, és rövid idő alatt, hatalmas nézettségre, és sok-sok olvasóra tett szert. Tíz napja még a 25 ezer látogatót ünnepeltük. Mára ez a szám ismét emelkedett egy kerek számmal. A mai napon az oldal 78 Rendszeres olvasóval és 36 ezres nézettséggel büszkélkedhet, ami csakis a ti érdemetek. Nélkületek nem tartanánk itt!! 
TELJES SZÍVEMBŐL KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, aki olvas és megtisztel a véleményével, vagy megnyomja a tetszik gombot. 
Egyúttal Köszöntöm az új olvasóimat is, akiknek a száma napról-napra gyarapszik.
Üdv: Myka

Ui: Elkezdtem írni az új fejezetet, amiből megint nem fognak hiányozni az érzelmek, ráadásként pedig erősen erotikus töltetű lesz :))) Úgyhogy készülhettek az újabb izzasztásra.

2 megjegyzés:

  1. Szia Myka! Nagyon jó a törid, és sokan olvassuk ezért ilyen nagy a látogatottság, de lesz ez még nagyobb is. Én is hoztam neked új olvasókat!Három barátnőm akinek megmutattam, szintén itt ragadt, annyira tetszett nekik. Várom az új fejit és ezzel az "izzasztással" megint felcsigáztad a kíváncsiságomat.
    Pusz Hajni

    VálaszTörlés
  2. Szia Myka!
    Ma keztem el olvasni úgy igazából a blogodat és ez a legjobb blog amit valaha láttam.Örülök,hogy megtaláltam ezt az oldalt.Nagyon jókat írsz,tehetséges vagy és ha lehet ne hagyd abba az írást,mert kár lenne érte.
    UI:Sterintem kevesebb erotikus töltetű rész kellene bele,de ez személyes véleményem.:)Nagyon jó az oldal és remélem még sokáig időzhetek itt az olvasással!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.