2011. augusztus 3., szerda

17. Fejezet Knutsford - A sznobok városa




Egy hét telt el a hazautunk óta, és az óta az életem gyökeresen megváltozott. Beköltöztem egy olyan városba, ahol az emberek Rolls- Roys-szal és Bentley-vel járnak munkába, abba a városba, ami elnyerte a cseppet sem megtisztelő - Sznob város - címet, és ahol az első ember, akivel megismerkedtem, egy ismert popsztár volt.  De hogy is történt mindez?

Alighogy elhagytuk Stockholmot a kedves idős urak és hölgyek, körénk gyűltek

és nem titkolva kíváncsiságukat, felváltva faggattak minket a Svédországban eltöltött napjaikról. A mi kis élménybeszámolónk után, ők is belekezdtek a magunk történetébe. Így telt el a hazaút első pár órája. Ami egy részről jól is jött, mert így nem maradt időm Ericen agyalni, másrészről viszont zavart, mert az oldalamat, már igencsak furdalta a kíváncsiság, mi történhetett Megan és Alex között, és persze az is mi lehet a dobozban, amit Erictől kaptam.

A négyszemközti beszélgetésre és a doboz felnyitására, órákkal később az Esbjergi kompon adódott csak lehetőség. Azon egyszerű oknál fogva, hogy miután, a mi kis nyugdíjasaink visszaültek a helyükre, Megan és én egyik pillanatról a másikra, bealudtunk.

Miután a kikötőben mindenki magához vette a legszükségesebb dolgait, Sam az üres busszal felhajtott a kompra, míg mi utasok, egy alapos vámvizsgálat után, elfoglaltuk a kabinjainkat.
Meganról már évekkel ezelőtt, kiderült, hogy rosszul tűri a hajón való utazást, ami ez alakalommal sem volt másképp. Épphogy felhúzták a horgonyt és kifutott a hajó a nyílt tengerre, Megan rosszul lett, ennek következtében a hat órás út, nagy részét a kabinunkban töltöttük. A beszálláskor kapott tablettáktól, némiképpen jobban lett, arról viszont hallani sem akart, hogy felmenjen a fedélzetre.

Végre eljött az idő, hogy megnézhessem Eric ajándékát.
Megan kíváncsi pillantásától kísérve, nyitottam ki a dobozt, amiben egy Ipod-ot találtam.



Levél nem volt hozzá. Kíváncsian hallgattam bele, tudva, hogy az ő hangját fogom hallani, viszont a zene ami felcsendült, teljesen ismeretlen volt, de ettől függetlenül nagyon tetszett.
Megan, türelmetlensége, és a fülelése mosolygásra késztetett. A kis kutya tekintetnek nem lehetett ellenállni, így az első szám meghallgatása után átadtam neki az Ipodot.
- Atya, Úr Isten! – kiáltott fel, sugárzó arccal. – Tudod milyen zene ez?
- Eric Saade? - adtam a butuskát, amivel sikerült mindig az őrületbe kergetnem.
- Ez a megjelenés előtt álló, új albuma – magyarázta teljes átéléssel, és kis idő múlva, újfent elmerült a zenehallgatásban.

Percek teltek el néma csendben, mígnem ismét felkiáltott és a kezembe nyomta a kis készüléket.
- Hallgass bele. Eric üzent neked.

Amint elindítottam a zene lejátszást, meghallottam a hangját, de most zene nélkül:
„ Lexi. A következő dal akár rólunk is szólhatna. Amikor íródott még nem ismertelek, de az a nagy szerelem, amiről a dal szól, valóban a levegőben van! Hiányzol Eric”

A meghatódottságtól a könnyeim kicsordultak és másodperceken belül, az eddig elfojtott sírás, utat tört magának. A könnyeim megállíthatatlanul kezdtek ömleni.. Fogalmam sincs, meddig itattam az egereket, csak ezt tudom, ezeket a könnyeket, képtelen lettem volna visszatartani.
Megan együtt érzőn, szorított magához, nem zavarta az sem, hogy a könnyeimmel összevizeztem a felsőjét.
- Mi van veled és Alex-szel? – tettem fel az órák óta halogatott kérdést.
- Olyan messzire nem mentünk, mint te és Eric – pironkodott Megan.
- Nem is kell többet mondanod – kacsintottam rá.
- Egy, két csók, tényleg elcsattant – sóhajtott nagyot. – Ok. bevallom egy kis tipi-tapi is volt, de nem feküdtem le vele. Nem úgy, mint te. Még a vak is láthatta, mit műveltetek a vízben. A sátorról már nem is beszélve.
- Na, jó, - állítottam le, újfent a kezébe adva az Ipod-ot. – Hallgasd inkább a zenét.

Amíg Megan a zenét hallgatta, én felmentem a fedélzetre és a korlátra könyökölve figyeltem, a végtelen tenger, fodrozódó hullámait. A friss levegőn, észre sem vettem az idő múlását, így a hajóút, utolsó két órája szinte elröppent, olyan gyorsan eltelt. Harwich-ból, ismét busszal folytattuk az utunkat. Vasárnap késő éjjel érkeztünk Exeterbe. Megan már alig állt a lábán, és engem sem kellet elringatni. A zuhany alatt, már alig tudtam nyitva tartani a szemem. Gyorsan megtörölköztem, pizsama gyanánt, felevettem az Erictől kapott pólót és már aludtam is, mint a bunda.

Másnap reggel, az ébresztőóra hangos csörgésére ébredtem. Kissé kótyagosan, ásítozva indultam a konyhába kávét főzni. A konyha felé menet, bekukkantottam Meganhoz is, aki épp abban a pillanatban fordult a másik oldalára. Szívem szerint én is visszabújtam volna az ágyba, de a kötelesség tudatom, erősebbnek bizonyult. Az éltető kávéadagom elfogyasztása után, felvettem a még a lefekvés előtt kikészített ruháimat, és zsebemben a felmondásommal elindultam a stúdióba, Szándékosan indultam hamarabb a szokásosnál, hogy még Josh előtt beérjek. A parkolóban, megkönnyebbülten állapítottam meg, sikerült megelőznöm Josht, így lesz időm felkészülni, a rám váró megpróbáltatások sorára. Ami ezután történt, azt soha nem fogom elfelejteni. Azokban a percekben, kaptam egy újabb esélyt a boldog, gondtalan életre.

A gondolataimba merülve indultam el a bejárat felé, amikor valakinek nekiütköztem, és az a valaki, erélyesen rám is förmedt.
- Nem tudsz a szemed elé nézni? – azonnal tudtam, csakis Stacy a főnököm lehet az.
- Sajnálom – mentegetőztem.
- Látom rajtad, hogy nyomaszt valami – szólalt meg ismét, békülékenyebb hangon. – Hallottam a szakításotokról. A közös munkától tartasz, igaz?
- Mi nem fogunk tudni együtt dolgozni Josh-sal. Ezért is adom be a felmondásomat. – közöltem a főnökömmel – Gondolom Josh már tájékoztatott róla!
- Nem – nézett rám meghökkenve. – Miért mit kellett volna elmondania?

Őszintén ledöbbentem azon, hogy Josh nem rúgatott ki, de a döntésemen ez mit sem változtatott. Kitartottam a felmondás mellett.
- Á, semmi! Hagyjuk – tereltem el a beszélgetés menetét.
Stacy szerencsére vette a lapot és nem kérdezősködött tovább. Azonban alig, hogy elfoglaltam a helyem a számítógépem előtt, megjelent az ajtóban.
- Gondolkodtam a kettőtök dolgán, és arra a döntésre jutottam, hogy nem fogadom el a felmondásodat.
- Stacy – fordultam felé könyörgő tekintettel. – Josh mindent meg fog tenni, hogy megkeserítse az életemet.
- Ki mondta, hogy együtt kell dolgoznotok? Még csak nem is fogtok találkozni.

A főnököm nem fogadja el a felmondásomat, és azt állítja, ha maradok nem kell egy levegőt szívnom Josh-sal. Ezt mégis, hogy érti? Egy ilyen kis helyen, óhatatlanul is bele botlok. Már nem tudtam mit higgyek, nem értettem semmit.
- Lenne egy ajánlatom számodra – lépett közvetlenül elém.
- Meghallgatom, de nem ígérek semmit – szögeztem le még az elején.
- James a bátyám,  két napja utazott el a családjával az Egyesült Államokba. Engem bízott meg azzal, hogy találjak valakit, aki a távollétükben, vigyáz a házra és rendben tartja. Szerintem te lennél erre a legmegfelelőbb személy.

Nem tagadhattam, tetszett az ötlet, bár éreztem, hogy a java még csak most jön.
- Miért éppen, rám gondoltál?
- Mert túl jó munkaerő vagy ahhoz, hogy hagyjalak elmenni. James irodája, mindennel fel van szerelve, egyedül a programot amivel dolgozol, kell feltelepíteni a gépre, így otthonról is dolgozhatnál.

Stacy ajánlata elgondolkodtatott.  Ha igent mondok, megmarad a munkám, és Megantól is elköltözhetek. Ilyen lehetőség, csak egyszer adódik az életben, nem szalaszthatom el. Már csak az a nagy kérdés hova és mennyi időre? A választ a ki nem mondott kérdésekre, szinte azonnal meg is kaptam:
- James háza Knutsfordban van és egy teljes évig lakhatnál ott.
- Knutsford? –  meredtem rá elképedve. Angliában, csak az nem tudta, milyen híre van Knutsfordnak, aki soha nem nézett tévét és nem olvasott újságot. Már pedig ennek esélye, 1:1000000 – hoz, vagyis szinte nulla
- Igen a különc város. – felelte a kezét a vállamra téve. – Hozhatom a kulcsot?

Én pedig gondolkodás nélkül igent mondtam. Stacy ragaszkodott hozzá, hogy még aznap elutazzak és beköltözzek a bátyja házába, aminek örömmel tettem eleget. A Josh-sal való találkozást viszont nem sikerült elkerülnöm. A munkához szükséges felszereléseimet raktam egy dobozba, amikor Josh mint egy kiskirály becsörtetett a stúdióba. Egyenesen hozzám ette a fene.
- Te meg mit csinálsz itt? – dörrent rám, gúnyosan elhúzva a száját. –  El akarod lopni a programot? – emelte ki a dobozból a Stacy-től kapott lemezt.
- Nem, ez a program mostantól hivatalosan is az enyém, ugyanis Stacy saját kezűleg adta oda.
- Na ne hazudj, addig nem mész innét sehova, amíg ezt le nem tisztáztam a főnökkel! – lökött le a székre, és indult meg Stacy irodája felé.

Stacy ezt a pillanatot választotta a színre lépésre, lerombolva ezzel Josh túlontúl, nagy egóját.
- Nem lesz rá szükség – mosolygott kedvesen. – A programot, csakugyan én adtam Lexinek.
- De, hát… felmondott – hápogott megdöbbenve.
- Nem Josh – intette le őt Stacy – Lexi továbbra is a csapatunk tagja, annyi különbséggel, hogy otthonról fog dolgozni.
- Aha, mégiscsak Megannal maradsz! – vigyorgott kárörvendve.
- Tévedsz Josh! – feleltem teljes lelki nyugalommal – Elköltözöm, méghozzá jó messzire Exetertől.
- Hova? – rándult meg egy izom az arcán a visszafojtott dühtől.
- Na, azt végképp nem kötöm az orrodra! – Részemről, lezártnak tekintettem a beszélgetést.

Megan együtt örült velem, amikor meséltem neki a költözésről. Jó barátnőhöz illően, segített bepakolni és a kocsimhoz hordani a dobozokat. Mielőtt elindultam, megígérte, hogy amint tud, meglátogat. Egy papírra lefirkantottam a címet, és belevágtam életem második legnagyobb kalandjába.

Három órányi autókázás és térképolvasás után, késő este végre megérkeztem a Stacy által megadott címre. Már amikor befordultam az utcába, még az utcai lámpák halvány fénye ellenére is láttam, hogy ezeket a házakat tehetősebb emberek lakják. A házak előtt parkoló méregdrága autók is erre engedtek következtetni. Az ideiglenes otthonom, sem sokban tért el a többitől. Talán csak annyiban, hogy első pillantásra nem tűnt, annyira hivalkodónak.
Úgy döntöttem, hogy beállok a garázsba és majd onnét felhordom a dobozokat. De más eltervezni és megint más megvalósítani az eltervezett dolgot. Na, éppen így jártam én is. Az a fránya, kulcs az istenért sem akarta kinyitni a garázsajtót. Már-már ott tartottam, hogy feladom amikor a távolból lépteket hallottam közeledni, majd kisvártatva, egy zseblámpa fénye szegeződött rám.
- Meg ne mozdulj! – harsogta hangosan egy fiatal férfi hang.

Hát ez nem lehet igaz! Ilyen nincs! Mondja valaki, hogy csak álmodom! Ez a pasi betörőnek néz. Mi jöhet még?
- Alexandra Smith vagyok, James húgánál dolgozom, és én fogok vigyázni a házra – hadartam el egy szuszra, remélve, hogy ezzel megakadályozhatom, hogy az ismeretlen férfi rám uszítsa a rendőrséget.
A férfiparfüm illatából éreztem, hogy a „fogvatartóm” közelebb lépett hozzám. A következő pillanatban, a karomnál fogva maga felé fordított. A szemem-szám elállt a csodálkozástól, amikor ráeszméltem, kivel állok szemben. Az első gondolatom az volt, a srácot megpillantva, hogy biztosan csak egy hasonmás. Az -igazi - nem lakhat itt.
- Tudod valamivel igazolni az állításodat? – hajolt közelebb, mélyen a szemembe nézve.

Más ötletem nem lévén felhívtam Stacy-t.
- Szia! Sajnálom, hogy ilyenkor zavarlak! De valaki beszélni szeretne veled – nyomtam a srác kezébe a telefont.
- Hello, Gareth vagyok. – Na, ekkor kezdett világossá válni számomra, hogy nem egy hasonmással vad dolgom, a beszélgetés további részében pedig a vezetéknevére is fény derült. Stacy ugyanarra gondolhatott a Gareth név hallatán amire én, és biztos, hogy feltette a kérdést „Gareth mi?”
- Gates, - érkezett meg a válasz, majd röviddel ezután a teljes név  - Gareth Gates. 






Észrevettem, hogy, sokan nem tudjátok ki ő. Ezért felraktam róla két videót.



.




11 megjegyzés:

  1. OMG, OMG, OMG, OMG!!!! *.* Ez olyan aranyos volt Eric-től meg minden nem tudom hogy fejezzem ki azt amit ez a feji váltott ki belőlem... Elképesztő, mint mindig, és az a hasonmás doloog... nagyon jó ötlet!! És nagyon de nagyon várom hogy mi lesz ebből!! Josh pedig maradjon a seggén xD
    Siess a kövivel légy szíves.
    Sári

    VálaszTörlés
  2. Szia Myka!

    Annyira, de annyira kíváncsi voltam, hogy mit adott Eric, Lexi-nek...:)) Annyira édes volt tőle ez az egész *-* Remélem ez a Gareth nem fog belekavarni Eric és Lexi kapcsolatába...://
    Visszatérve...ismét egy nagyon jó fejit hoztál össze és csak gratulálni tudok hozzá! :))
    Most csak ennyi...
    Várom a kövit nagyoooon *-* Csak így tovább ;)

    Puszíí: Mancsi

    VálaszTörlés
  3. Szentek egy új pasi :O
    Na nem bedőlni neki -habááár :D-
    Nagyon jó lett a rész :D
    Kiváncsi vagyok a kövire, siesss

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :D
    Kíváncsi vagyok ki ez a Gareth. :)
    Siess a kövivel :P

    VálaszTörlés
  5. Oh, tegnap este jöttem haza a nyaralásból, most pótoltam az elmaradásomat! Imádtam mindkét részt! :)) Izgatottan várom a folytatást! Hmm, mik lesznek még itt...:D
    Siess a folytatással!
    Sok puszi!

    VálaszTörlés
  6. Szia Myka

    Nagyon tetszett ez a fejezet is. Kíváncsian vártam, mi lehet Eric ajándéka, és azt kell mondom, ettől az Ipodos meglepetéstől én is elérzékenyültem. Amikor, megláttam ki az a popsztár akivel megismerkedett, úgy örültem mint majom a farkának. Nagyon szeretem Gareth Gates számait, bár az utóbbi években kicsit elszaladt vele a ló. Izgatottan várom, a folytatást.
    Blanka

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)
    Én még nem nagyon ismerem ezt az énekest, szóval majd megint végzek egy kis kutatást a neten... :) Nagyon imádtam Eric ajándékát, olyan aranyos, olyan személyes volt!
    Remélem, hogy Gareth nem a rivális szerepében fog tisztelegni... nem szeretem a riválisokat... ;/
    Siess a következővel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Myka.

    Szuper lett a fejezet. Az ajándék olyan igazi Erices volt. Az új szereplő pedig nagyon jó ötlet volt. Nekem nem ismeretlen Gareth, ritka jó hangja van és egy időben sokat hallgattam őt. De Erickel nem veheti fel a versenyt.
    Siess a kövivel
    Puszi Léna(Ildi)

    VálaszTörlés
  9. hát nekem egyszerűen nagyon tetszett! :D nem gondoltam erre a csavarra, de mindennek örülök, amivel Joshnak okozol fájdalmat. xD
    Az ipod olvasásakor két tippem volt mi lesz és mindkettőt beletetted. ^^
    Örülök, hogy ilyen hamar volt folytatás! :))) Sőt, remélem, hogy ilyen hamar jön a következő is! ;PPP
    Pusssz <3U.

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Sajnálom, hogy mostanában nem írtam, hogy nem voltam túl aktív kommentás írás terán, de mindig vártam a frisset, és amilyen hamar tudtam el is olvastam, mind nagyon jók voltak, olvastatta magát minden mondat, minden sor, percek alatt a végére juttatva szegény engem.

    Imádtam ezt a fejezetet is, Eric ajándéka nagyon édes volt, és az, hogy kicsesztek a volt pasival csak még szimpatikusabbá tette a fejezetet.

    A végén én sem tudtam milyen popsztárra szzámítsak, aztán amikor megláttam a nevet, még mindig nem tudtam ki az, őszintén, még soha életemben nem hallottam.

    De meghallgattam a zenét, amit belinkeltél, szóval van műár róla fogalmam.
    Remélem hamar kapjuk a következőt, nagyon várom már a fejleményeket, no meg persze Vivien és Damon történeténél is kíváncsi vagyok a folytatásra.

    Csók; Kinga

    VálaszTörlés
  11. Szia!(:
    Nagyon szuper lett a fejezet. Igazad van,lehet gáz,lehet nem nekem fogalmam sem volt hogy ki ez a Gareth Gates! de örülök hogy megtudtam:D siess a következővel;)
    Szia!(:

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.