2011. augusztus 23., kedd

22. Fejezet. Single vagyok!




/Eric szemszöge/

A viharos szeretkezés után, Lexi a karjaimban aludt el. Vele ellentétben, nekem egy pillanatra sem sikerült lehunynom a szemem. A szerelem érzete, csak idei-óráig hozott megnyugvást, túl feszített idegeimnek. Gondolataim a néhány napon belül megjelenő albumom és az azt követő nemzetközi turné körül forogtak. Tudatában voltam annak, hosszú hetekig, még csak esélyem sem lesz arra, hogy meglátogassam Lexit. A menedzserem, szó szerint minden percemet már hetekre előre betáblázta.

Hosszú órákig néztem a bájos arcát, a párnán elterülő szőke fürtjeit, a csókra termett ajkait, s közben azon töprengtem, mi legyen velünk. Szeretem őt, és biztos vagyok benne, hogy ő is engem. Jó lenne mindig magam mellett tudni, de nem tehetem ki, annak a zűrzavarnak, ami az album megjelenése után, kétségtelenül be fog következni. A nemzetközi hírnév, a mi esetünkben, nem áldás, hanem átok. Még az utcára sem léphetne ki úgy, hogy ne lesne rá, legalább egy újságíró. Napokon belül, sajtósok hada, jelenne meg a városban. A rengeteg gonosz pletykáról és elvakult rajongókról nem is beszélve. El kell engednem őt, bár a szívem szakad bele.

Kora reggel óvatosan kibontakoztam az ölelésből, egy csókkal, elbúcsúztam tőle, írtam egy pár soros levelet, amit a párnájára helyeztem, ezután lábujjhegyen – vigyázva nehogy felébresszem - kiosontam a szobából. A magammal hozott hátizsákból, elővettem egy farmert és inget, és gyorsan felöltöztem. A pillanat hevében szétszórt – időközben megszáradt - ruháinkat összeszedegettem és egy utolsó pillantást vetve a házra, elindultam a taxihoz, amit még ébredés után megrendeltem.    

A repülőn aztán átadtam magam az önsajnálatnak. Úgy éreztem, mintha kitépték volna a szívemet. Lexi hiánya, már-mát fizikai fájdalmat okozott. Fájt, nagyon fájt, hogy erre kényszerültem, pedig csak azt tettem, amit a szívem diktált. Megóvtam őt attól, hogy tönkre tegye őt a média. Talán soha nem fogja megtudni, az igazságot, talán soha nem is fog megbocsátani…

Hazaérve, a lakásom, kihaltnak és üresnek tűnt, mindenhol és mindenben Őt láttam. Csupáncsak remélhettem, hogy a nyilallás a szívemben, idővel enyhülni fog. Tehetetlenül rogytam le a kanapéra, arcomat a kezembe temettem, s felidéztem az együtt töltött csodás napokat. Várt még rám, egy interjú, amely alkalmat adott arra, hogy megakadályozzam a firkászokat abban, hogy Lexi után kezdjenek nyomozni. Egy kiadós hideg zuhany után, előszedtem a szekrényből a Dalfesztiválon viselt fellépő ruhát, azután kocsiba vágtam magam. A műsor szerkesztője külön kérte, hogy az interjú során ezt a ruhát viseljem, én pedig eleget tettem ennek a kérésnek. A sminkes és fodrász, percek alatt elviselhetővé varázsolta a külsőmet. Pillanatok alatt eltüntették a mély barázdákat a homlokomon, s vele együtt a sötét is karikákat a szemem körül.

Felvettem pókerarcot és beléptem az oroszlán barlangjába, vagyis a legpofátlanabb tv-s személyiség stúdiójába. Fél éve, már volt hozzá szerencsém. Akkor ízekre szedte a kapcsolatunkat Molly-val. Amint arra számítani lehetett, most is, gyorsan rátért a magánéletemre. Kérdezgetett Molly-ról, az esetleges újrakezdés lehetőségéről, majd az interjú vége felé, rákérdezett: Most van –e valaki az életemben?

Tudtam, eljött a döntő pillanat, hogy kimondjam azt az egy mondatot, amivel végleg elterelem Lexiről a figyelmet, és amellyel véget ér – a valójában, még el sem kezdődött – kapcsolatunk.
- Nincs barátnőm! Single vagyok!

Alighogy elhangzottak a végzetes szavak, a torkom elszorult, a mellkasomra mázsás súly nehezedett, s ha tehetem, legszívesebben elsüllyedtem volna a föld alá, az eget verő hazugság miatt…

       
/Lexi szemszöge/

Az ajtóban Gareth állt, de most kivételesen nem volt egyedül. A karjában egy tüneményes, három év körüli kislányt tartott. Első ránézésre, észre sem vettem a hasonlóságot közöttük. Csak miután alaposabban is szemügyre vettem őket. Kétségtelen. Apa és lánya álltak velem szemben.
- Szia! Engem Missy-nek hívnak és téged? – kéredzkedett le az apja karjaiból a kislány.
- Szia Missy! Az én nevem Alexandra, de nyugodtan szólíts Lexinek. – Fogtam meg apró kezecskéit.

Gareth mosolyogva figyelt minket. Végtelen szeretettel tekintetett Missy-re. Talán nem is tudta, hogy ezzel felfedte, igazi, érző énjét.
- Rátérhetnénk az ittlétem valódi okára? – kezdett bele a mondandójába.
- Persze! – bólintottam.
Miután Gareth helyet foglalt az ablak melletti kanapén, a kislánya azonnal visszamászott az ölébe, így kezdtünk el a tárgyalást.
- Még ezen a nyáron szeretném megjelentetni az új szólóalbumomat. A borító megtervezésétől kezdve, az album promójáig, minden a stúdió feladata lesz. A CD mellé, egy a koncertjeimről és azok helyszíneiről, készült fotóalbumot, is tervezek…
Gareth beszámolóját csak fél füllel hallgattam. A gondolataim pillanatok alatt, teljesen más síkra terelődtek. Eric, miért tetted ezt? Miért mentél el egy szó nélkül? – kérdezgettem magamtól. Fontos, a jövőmet érintő beszélgetés folyt körülöttem, én mégsem arra figyeltem. Csupán egy-két szófoszlány hatolt el a tudatomig.
- Lexi, figyelsz te egyáltalán? - dörrent rám Stacy.
- Igen… - mentegetőztem, habár fogalmam sem volt az utóbbi percekben elhangzottakról. Egyedül azt sikerült elcsípnem, hogy: hamarosan koncert körútra indul.
- Van valami ellenvetésed, az utazással kapcsolatban?
Én hülye? Miért nem figyeltem jobban? Milyen utazásról beszélnek ezek? Hát, Lexi, nincs más hátra, mint bevallani: Gőzöd sincs, az utazásról. Sem arról, mennyiben érint ez téged.
- Ne haragudj Gareth! – emeltem rá a tekintetem – Kicsit elgondolkodtam, ezért sajnálatos módon kiesett, amit az utazásról mondtál! Megismételnéd?
- Lexi, mi van ma veled? Mióta ismerlek, nem láttalak még ennyire szétszórtnak. - Stacy ingerült arckifejezése, semmi jóval nem kecsegtetett.

Ostoba liba! Térj már észhez! Magaddal szúrsz ki, ha ennyire fél vállról veszed a tárgyalást! Stacy nem érdemli meg, hogy a te önfejűséged miatt, elessen ettől a megbízástól. Még akkor sem, ha történetesen Gareth Gates a megbízó. Ki sietett rögtön a segítségedre, amikor a legnagyobb bajban voltál? Stacy. Ki szerzett neked lakást és intézte el, hogy megmaradjon a munkád? Megint csak Stacy. Sokkal tartozol neki. Nem teheted ezt vele. – szidtam magam.

Gareth, meglepve húzta fel a szemöldökét, majd közölte az elképedt főnökömmel: Szeretne négy szem közt beszélni velem. Stacy, kelletlenül ugyan, de beleegyezett.
- Missy – fordult vissza az ajtóból – Szereted a sütit? Van a konyhában kókusztorta.
A kicsi lánynak, rögtön felcsillant a szeme és egy szempillantás alatt az ajtónál termett. Amint becsukódott mögöttük az ajtó, Gareth elém lépett.
- Látom rajtad, hogy valami nyomaszt – fürkészte az arcomat. – A fejemet tenném rá, hogy a barátodnak köze van, a mostani lelkiállapotodhoz.
Ez a pasi titokban pszichológiából doktorált?
- Bár nem tartozik rád, fején találtad a szöget. – ismertem be.
- Mit művelt az a szánalmas alak?
- Lelépett! – Rövid, tömör válasz, de attól még sajnos igaz. – Nem ezt akartad? Valld be, örülsz neki, hogy eltűnt a képből! – támadtam rá dühösen.
Gareth arca elgondolkodóvá vált.
- Tévedsz Lexi. Nem tagadom, mindent megtettem, hogy megismerhesselek, azonban az meg sem fordult a fejemben, hogy elszakítsalak titeket egymástól. Láttam, hogyan nézett rád.
- Hogyan? – Mit nem vettem én észre, amit ő igen?
- Eric, fülig szerelmes beléd.
- Ha valóban szeretne, nem menekül el, hajnalok-hajnalán, és nem írja egy cetlire, gondolkodnia kell kettőnkön.

A reggel történtek erőteljesen felzaklattak, amit Gareth is észrevett. Nem erőltette tovább az Eric témát, helyette részletesen mesélt az együttműködésünkről. Így jött szóba a fotós múltam.
- Mielőtt rosszra gondolnál, szeretném ha tudnád, nem nyomoztam utánad. A véletlen műve, hogy megláttam a képeidet. A Pop Idol előtt, én is fotóztam, bár csak hobby szinten, ebből adódik, hogy rögtön szemet szúrnak a profik alkotásai. Aznap, amikor felfedezem a képeidet, egy barátommal jártunk a régi sulidban, ahol egy külön falat szentetek a képeidnek.
- Egy egész falat? – néztem rá hitetlenkedve.
Gareth mintha meg sem hallotta volna, folytatta tovább:
- Csak egy lépés választ el attól, hogy profi legyél. Ezért ragaszkodom hozzá, hogy elkísérj a három hetes turnémra, ahol kamatoztathatod a tehetségedet.
- Miből állna a munkám?
- A fellépéseimen, kell képeket készítened. Minden koncert után, ezekből egy montázst összeállítani, amit megoszthatok a társasági oldalakon.
A Gareth által felvázolt feladatkörben, semmi kifogásolnivalót nem találtam. Lássuk be, álom munka, álomfizetéssel. Aki erre az ajánlatra nemet mond, az tényleg egy nagy marha.
- Gondolom, rólad is készülnének fotók!?. – kérdeztem rá, majd sietve hozzátettem, amitől leginkább tartottam:
- Nyugtass meg, hogy aktot nem vársz tőlem.

Gareth hátravetette a fejét, úgy kacagott. Egy hete, még martuk egymást, most viszont, értelmes, felnőtt emberek módjára társalogtunk. Mint emberben is kellemesen csalódtam. A rövid eszmecserénk alatt kiderült, van szíve, imádja a kislányát, és nem az seggfej, akinek először mutatta magát.
- Nem fogok levetkőzni, – kacsintott, vigyorogva. – legalábbis nem teljesen.
- Mikor indulna a turné?
- Jövő hónap elején…
- Benne vagyok – a válaszom ennél határozottabban nem is csenghetett volna. – És köszönöm a lehetőséget. Egyébként tündéri a kislányod.
- Missy a mindenem. Nagyon szeretem őt! Bele sem merek gondolni, mi lenne velem, ha vele történne valami.,  – A hangja abban a pillanatban ellágyult, amint a lányáról kezdett beszélni.
- Remélem, nem veszed tolakodásnak a kérdést – kértem előre elnézést. – De hol van az anyukája?
- Suzanna, a válásunk után Londonba költözött. Missy havonta öt napot tölt velem, így egyeztünk meg a láthatásban a volt nejemmel.

Váratlanul kivágódott az iroda ajtaja, és a kis Missy, viharos gyorsasággal ugrott az apja karjaiba. A nagy ölelést követően, felkapta Stacy asztaláról a távirányítót és bekapcsolta a tv-t. Mindhármunk tekintete a képernyőre szegeződött. Missy kivételes tehetséggel, éppen arra az adóra (egy zenei csatornára) kapcsolt, ahol Eric legfrissebb nyilatkozatát adták le. A bejátszásokból kiderült, hogy az interjút, délelőtt, néhány órával az elutazása után készítették.
A riporter, azt a kérdést tette fel, amire én is nagyon vártam mit fog válaszolni. Gareth az interjú alatt, végig engem nézett. Úgy tűnt, ő előre sejtette, mit mond majd Eric.
- Van most valaki az életedben?

Eric belemosolygott a kamerába és kijelentette:
- Nincs barátnőm! Single vagyok!

Így ért véget, egy csodás álom, melyből fel kellett ébrednem és kezdődött egy új, ami a jövőmet alapozta meg…

9 megjegyzés:

  1. Ezt a fejezetet imádtam úgy ahogy volt. Elképesztő komolyan mondom, és azt is hogy dagadhatsz a büszkeségtől.
    Eric... Eric... végülis meglehet érteni. Ha tényleg szereti eltudja hagyni, mert ott az a szemét média. -.-"
    Gareth-ben pedig én is olyan kellemesen csalódtam, hogy majdnem leestem a székről... és tényleg nagyon aranyos a kislánya. ^^
    És ajánlom Lexi-nek nagyon jó legyen abban az állásban. :D
    Hmm... 3 hét Gareth Gates-el. Ebből még lesz valami.
    Siess a kövivel.
    Sári ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia Myka!

    Tényleg fantasztikus volt! :)
    Megértem Eric döntését, mert tényleg van benne igazság, de hogy mindez azután jut eszébe, hogy pár órája elmondta Lexinek, hogy a barátnőjének tartja, hogy úgymond felvállalta a versenyt Gareth-el, ez így valahogy most elég váratlan volt tőle, talán még az szebb lett volna, ha azért megy el, mert megijedt az érzéseitől, na de majd kiderül mi lesz vele.

    Gareth engem is meglepett, a vége felé viszont azért imádkoztam, hogy Lexi ne lássa Gareth-el együtt Eric nyilatkozatát, de csak benne volt az is.

    Azt hiszem, Eric harcolni fog, de olyan időbeosztással, és Gareth-el szemben nem lesz könnyű, várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Engedd meg kérlek,hogy "orditsak": SZEMÉT DISZNÓ! Miaz, hogy nincs barátnője? Garethnek meg mi az,hogy nincs felesége?
    Jajj mik lesznek még itt ?!
    Amúgy szuper lett a rész :D
    Különösen tetszett a kislány jelleme.
    Nagyon megkérlek siess :)
    Timy♥

    VálaszTörlés
  4. Sziia! Na neeee! Ezt te se gondolhatod komolyan!!! Eric-re nem találok szavakat... :( Lexi szegényke hogy bírja ki??? Missy tündéri kis lány és szerintem jól meg lesznek Lexi-vel és itt pont. Mert Gareth-el max. barátok semmi több!!! :)) A fejzetet nagyon jól leírtad csak nagyon szomorú lett... :'( Várom a (boldog) folytatást,remélem minnél hamarabb hozod pusz

    VálaszTörlés
  5. Szia Myka!

    Csodálatos lett ez a fejezet! Imádtam! :)
    Teljesen megértem Eric-et...az előző fejezetben nem értettem, de most már igen. És tényleg igaza van, de én nem tudom, hogy ott tudnám-e hagyni azt akit szeretek... :// Ez egy olyan hülye mondat, "Ha szereted, el tudod engedni!" én ezt nem tudnám megtenni :S Annyira rossz volt, Őt szomorúnak hallani, hogy "belefacsarodott" a szívem :(( Remélem, hogy "visszatalál" a Lexi-hez vezető útra és Lexi megbocsájt neki...

    Gareth-ben kellemesen csalódtam :) Sári szavaival élve: "Majdnem leestem a székről..." :DD Hajajj mik fognak még itt történni...:$$

    Már várom a kövit :) Siess nagyon légyszííí :)

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  6. Remélem nem így lesz vége Eric és Lexi kapcsolatának!Egy boldog újra "egymásra találás"ban bízom!Nem tudom h.írhatom e e zt,de nekem Eric karaktere szimpatikusabb mint Gareth-é!De amúgy nagyon jó a rész!:-)

    VálaszTörlés
  7. Sziia! A fejezet jó lett csak a tartalma szomorú... :( ne értsd félre nagyon jól írsz és csodálatos a szókincsed csak szomorú résznél van a blog... Várom a következő részt puszii

    VálaszTörlés
  8. Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó erről a fejiről csak azt tudom mondani hogy Ooooooooooooooooooooo! Bevallom kicsit utáltam meg még talán egy hangyányit még mindig utálom Ericet. De mért ilyen mamlasz. Könyörgöm. Beszéljék meg! Ne adj eséjt a Gareth gyereknek. Közös turné baj szagot szimatolok. Istenem mit teszel te nő! Lerágom a körmeim. Nehéz lesz mert műk de megoldom. Siess Siess Siess és Siesss!

    Imádtam Imádlak!

    Pusssss(L)
    Kstev

    VálaszTörlés
  9. bekönnyeztem! :'( gonosz vagy! miééééért? T.T
    de amúgy nagyon jó rész lett az utolsóó kettő! :)
    nagyon nagyon nagyon várom a kövit! siess!
    puszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.