2011. október 1., szombat

31. Fejezet Érzéki Kitérő 2.


                                                                       
                                                           18+


Az „érzéki kitérő” után viszonylag rövid idő alatt értünk Knutfordba. A hazaúton Eric az európai koncertsorozat állomásairól mesélt, amiből megtudtam hogy Anglia után csaknem az összes nagyobb európai országban lesz fellépése. Mintegy mellékesen megemlítette Magyarországot is, amellyel, mint mondta, még folynak a tárgyalások. Még a nyaralás alatt, meséltem neki a magyar rokonaimról, de úgy tűnt ő már nem emlékszik erre a beszélgetésünkre, ezért nem is erőltettem tovább a Magyarország témát.

Késő éjszaka, fáradtan, kissé elpilledve léptük át a Knutsford kezdetéét jelző táblát. Eric a Volvót a garázsban parkolta le, kivette a csomagjainkat, ezután kéz a kézben mentünk fel a lakásba.
James irodáját megpillantva, máris megszólalt bennem a kötelességérzett, s míg Eric zuhanyozni indult, én egy nagy bögre kávéval felszerelkezve – amelyre most volt csak igazán szükségem - belevettem magam a munkába. A képeket átmásoltam a számítógép merevlemezére, ezek után hozzáláttam a jól és kevésbé jól sikerült felvételek szétválogatásához
- Szívem, kaphatnék egy hajszárítót? - Olyannyira elmerültem a munkában, hogy még azt sem hallottam meg, amikor Eric belépett a helyiségbe. Összerezzentem, amikor közvetlenül mögöttem megszólalt.
Hirtelen kaptam hátra a fejem és az ütő nyomban meg is állt bennem. Eric a dereka köré csavart törölközőben, vízcseppektől csillogó hajjal állt alig pár centire tőlem. Elképesztő, milyen hatással van rám a jelenléte, vagy akár csak a látványa. Tekintetem a földre szegezve, indultam az emeletre, a hálószobá(nk)ba, ami Ericnek is szemet szúrt, és nem is hagyta szó nélkül.
- Biztosan nagyon mutatós ez a fehér szőnyeg – ugratott kedvesen. Éppen ő nem tudná, miért kerülöm, hogy akárcsak egy pillantást is vessek rá? Hihetetlen, hogy ennyire nem bírok magammal, ha a közelemben van.
- Igazi egyedi darab – mondtam ki, ami éppen eszembe jutott.

Megkönnyebbült sóhajjal léptem be a szobámba, kivettem a szekrényből a hajszárítót és siettem volna vissza Erichez, de az említett személy észrevétlenül utánam osont, és e-percben az ajtófélfának támaszkodva, állta utamat.
- Tessék, a hajszárító – nyomtam a kezébe, ezután megpróbáltan kislisszolni mellette, de elszámítottam magam. Eric a derekamnál fogva, félmeztelen testéhez rántott, felemelte a fejemet és mélyen a szemembe nézett.
- Félsz, hogy rád vetem magam?
- Nem, attól félek, én vetem rád magam, ha továbbra is egy szál semmiben, flangálsz előttem – feleltem szemlesütve.
- Hm…. Ráadást szeretne a kisasszony? – vigyorgott.
- Mivel az előjátékon túl vagyunk, jobban tetszene a folytatás.
- Erre hamarosan visszatérünk – lehelt egy röpke csókot az ajkaimra, majd a csókot követően hozzátette – Két perc és felöltözöm. Te pedig fürödj le nyugodtan, az a tíz perc már nem oszt nem szoroz a dolgon. Hidd el felfrissülve a koncentráció is jobban megy majd.

Negyed órával később - a körülményekhez képest frissen – pólóban és sortban ültem az irodában és Gareth képeit montíroztam. A weboldalra is húsz fotóból álló sorozatot készítettem. Amikor már azt hittem mindennel végeztem, a postafiókomban, Gareth meglepetés csomagja várt, több tucatnyi képpel és egy két soros üzenettel, amelyben ez állt.
„ Ezekből is használd fel a tíz legjobbat, a montázshoz. Legkésőbb reggel hatra legyen kész Gath. 
- Hogy az a megveszekedett… - küldtem el melegebb éghajlatra az üzenet küldőjét.
Akkor küldte el az üzenetet, amikor hazaértem. Tehát figyelt. A küldés dátuma szerint, akkor nyomhatta meg a küldés gombot, amikor beléptünk a házba. Sejthette hogy a plusz munka miatt, nem fogok reggelig ágyba kerülni. Miért nem tudott várni? – próbáltam megfejteni Gareth viselkedésének okát.

Dühösen pattantam fel a gép elől és kezdtem fel-alá járkálni a szobában. Miért van az az érzésem, hogyha Eric nem lenne itt, nem művelné ezt? – tettem fel magamnak a kérdést és ebben a pillanatban értettem meg, mit miért tesz Gareth.
- Hogy én mekkora marha vagyok! Hogy nem jöttem rá, már az elején! – kiáltottam fel, amint világosság gyúlt az agyamban.

Gareth szánt szándékkal küldte az üzenetet. A munka iránti elkötelezettségemet használta arra, hogy megakadályozza, az Erickel együtt töltött éjszakát. A kis kiruccanásunkról persze nem tud. Habár,  feltűnhetett neki a kései érkezésünk.
- Miért vagy te marha? – szólalt meg váratlanul az ajtóban Eric.

Most légy okos Domonkos! Ebből, a csávából mássz ki. Képtelen vagy hitelesen hazudni.
„El kell mondanod Ericnek” – jutott eszembe Sam tanácsa. Most mitévő legyek?
- Kicsim – lépett mögém Eric. Derekamat átkarolva húzott magához – Látom, hogy valami nyomaszt. Összefüggésben van a munkáddal?
- Ezt látnod kell! – ültettem le a gép elé.

Megmutattam az emailt és egyúttal felhívtam a figyelmét a keltezés, majd a küldés időpontjára. Most rajta volt a sor a szitkozódásban.
- Már a parkolóban is gyanús volt nekem – gondolkodott el. – Túl könnyen mondott le rólad. Gondolom, rájöttél mit akart ezzel? – mutatott a monitorra.
- Nekem is későn esett le – fejtettem ki a nézetemet – Kétségtelen, hogy tőled akart távol tartani. Pontosabban tőled és a hálószobától. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez nem egy egyszeri alkalom volt.
- Tegyünk a kedvére? – A titokzatos mosolyból, arra következtettem, hogy megint készül valamire.
- Hogyan?
- Hiányoltad a folytatást… – szavaival egyidőben felkelt a székről, leült a szőnyegre, és egy laza mozdulattal az ölébe húzott – Most sort keríthetünk rá. Gareth csak a hálószobát nyilvánította tabunak.
- Itt? – mutattam körbe a kis irodán. - Ne feledd, az elsődleges célja, hogy tőled tartson távol.
- Na, ez az ami nem fog neki sikerülni.

Ujjaival lágyan végigsimított ajkaimon, rövidesen pedig ujjait ajkai váltották fel. Nyelvével ingerlően rajzolta körbe, ajkaim vonalát, míg azok meg nem nyíltak előtte. Úgy kapott ajkaim után, mint fuldokló a mentőövért. Egyik keze a tarkómra siklott, míg a másik bekúszott a pólóm alá. A szívem heves kalapálásba kezdett, arcomat elöntötte a forróság. Rövid időn belül, lekerültek rólunk a ruhák. Őrjítően lassan csókolta végig testemet, nem hagyva ki egy apró bőrfelületet sem. Ujjai eközben, combjaim közé siklottak, hogy nőiességemet kényeztessék. Úgy éreztem, menten meggyulladok, a testemet elöntő forróságtól. Izmaim megfeszültek, testemen apró rángások futottak végig, abban a pillanatban, amint ujjait megéreztem ölem mélyén. Szemem előtt apró csillagok cikáztak, amelyek rövid idő alatt tűzijátékká nőtték ki magunkat. Csodálatos, semmihez sem fogható érzések, végtelen sora borzongatta meg testem minden porcikáját, s mikor megéreztem a hasamnak feszülő lüktető vágyát, elragadtatott sóhaj hagyta el ajkaimat.
- Kicsim, most akarlak – emelte rám izzó tekintetét.

Szavak nélkül is megértette, én is ugyanazt akarom, amit ő. Ajkaimat perzselő csókkal zárta le, miközben a testembe hatolt. Szinte azonnal, gyors ritmust vett fel, hogy mindkettőnket a mennyországba repítse. Erős heves lökésekkel sodort, a mámor ismeretlen mélységei felé. A gyönyör érzése egyre erősebb lett, Minden lökés a kéj újabb hullámát kergette végig a testemen, fokozatosan megszűnt létezni a külvilág nem maradt más, csak Eric akinek a jelenléte mindent betöltött. Az önkívület a tetőfokára ért, majd egy pillanat múlva egyszerre ért el bennünket a robbanásszerű csúcspont…

Sokáig feküdtünk még összebújva ls élveztük a csodálatos szeretkezés utóhatásait. Hosszú percek kellettek, ahhoz, hogy légzésem és vele együtt a pulzusom is helyreálljon. Nehezen szántam rá magam, hogy elszakadjak Erictől, de az fránya szerződés, amit Gareth-tel kötöttem, nem tette lehetővé a további lustálkodást. Kora hajnal lévén, igencsak fogytán volt az időm. Eric hatalmasat ásítva, sűrű mentegetőzések közepette indult el az emeletre, én pedig újfent nekiveselkedtem a munkának. Tíz perccel hat óra előtt, küldtem el az emailt, amelyben már a Gareth által küldött képek is helyet kaptak. Úgy ahogy Gareth, én is hozzáfűztem egy sort a levélhez.

" A királylány egyáltalán nem érzi úgy , hogy te valóban szeretnéd őt!" 

8 megjegyzés:

  1. Első *-*
    Imádtam, imádtam, imádtam :)) Megérte várni a folytatásra, mert nagyon jó lett. Gareth viselkedése egyre jobban böki a csőröm...de ha ez nem lenne, talán nem is sikerülne kihoznod minden fejezetből a legjobbat :) Kíváncsi vagyok, hogy Lexi kis üzenetére mit lép Gareth :DD Már nagyon várom a következőt. Siess vele légyszíí *-*

    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  2. O.O.O.O
    OMG,OMG,OMG,OMG,OMG!!!!!!
    Ezt annyira, de annyira nagyon imádtam, hogy na... És nagyon, de nagyon sajnálom hogy nem írtam, és őszintén megmondom: lusta voltam... De most itt vagyok újra, és ha kell több százszor mondom el az OMG-t. Olyan volt az összes eddigi fejezet, amilyet vártunk tőled. És Gath... mérges vagyok rá de nagyooon...
    Eric meg... gonoosz vele nagyoon xd
    + igyekszem majd a következő fejihez is komit írni!!
    Addig is...
    Hajrá Myka, így tovább, mert ezt az egészet nem lehet megunni!!
    Siess a következő fejezettel.
    Sári

    VálaszTörlés
  3. Sya!

    Sajnálom hogy eddig nem irtam. Szégyelem is magam végete. Így mentegetőzés helyett Bocsánat!!!

    De most itt voltam és elolvastam mindent. Be kell vallanom Le a kalappal előted. Minden egyes fejibe ha jól érzem és igen jól érzem Szived-Lelked benne van! Ez szép és a fejik ezért is szuperek. Én Imádom minden egyes sort amit leirsz. De komolyan! Lehet még fokozni ezt a hatást? Hm? Ha igen Te ugy is megoldod. :)

    Imádtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Mindet és Téged is Imáááááádlaaaaaak!<3

    Kiváncsian várom a fojtatást. Gaht pajti az én csöröm is böki. Vajon mit fog kiatalálni legközelebb és vajon Eric ezt hogy viszonozza?!!!! Ííííííííííííííííííííííí már alig várom!

    Pusssssss
    Kstev

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Tudtam én, hogy Gareth visszajön, nem tűnhet ő csak úgy el... :D
    Tényleg gonosz volt tőle a plusz munka, de ha csak ilyen gyerekes dolgokkal lehet valamit megakadályozni, vagy csak ilyen jellegő gonoszságokra vagyunk szorítkozva azért, hogy magunknak okozzunk örörmet, vagy hogy kiszúrhassunk velük, ha már nekünk rossz, akkor hajrá, én támogatom! :D

    Még mindig érdekel Vivien folytatása, megnézem válaszoltál-e, ha nem, akkor megemlítem, bár lehet, hogy már mondtam, hogy még mindig érdekel, hogy nálad Viviennél mikor lesz folytatás?! :D

    Jó éjt!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Minden kedves olvasómnak köszönöm a tetszik szavazatokat és a kommenteket. Nincsenek rá szavak, mennyire boldoggá tesznek a kedves hozzászólásaitok. Ez ad nekem erőt a folytatáshoz. Mint már írtam nektek, a fiam iskola váltása engem készít ki a legjobban. A sok utazás az állandó készenlét miatt, este már olyan vagyok mint egy zombi!:)
    Mégis Az a tudat, hogy ennyire szeretitek az írásaimat, és emelett a dícsérő szavaitok óriási erőt adnak, a folytáshoz,ami mindenfajta fáradtságot legyőz.

    Most pedig jöjjenek a válaszok!:)

    Mancsi: Köszönöm és örülök, hogy tetszett a fejezet. Izzasztásban továbbra sem lesz hiány. Gareth pedig most kezd csak el igazán harcolni Lexiért, és nem éppen tisztességes eszközökkel.
    Üdv: Myka

    Sári: Nagyon boldog vagyok, hogy ismét itt üdvözölhetlek. Hihetetlen jól estek a szavaid. Ngyon-nagyon Köszönöm. Gath miatt fájhat is a fejed. A következő résztől eltünik, Gath a jófiú:)
    Üdv: Myka

    Kstev: Nem kell szabadkoznod! Annak örülök, hogy újra velünk vagy. Valóban szívem -lelkem beleadom a fejezetek írásába, de szerintem ezt másképp nem is lehetne csinálni. Megpróbálok, mindig valami újjal előrukkolni, hogy ne legyen túl sablonos a történet. Sőt, a folytatásban még szidni is fogtok, nem is kicsit!:) Hamarosan ugyanis véget ér az idilli állapot Eric és Lexi között. :)
    Üdv: Myka

    Nina Law: Gareth, órási változáson fog átesni. Már a következő részben, kimutatja a foga fehérjét.Hamarosan pedig talál egy szövetségest is, akivel bekavarhat a mi szerelmespárunk életébe.
    A Vivien's Destiny-t is tovább fogom írni, de most eljutottam abba a fázisba, hogy "úgymond" kiszerettem Damonból. Nem is olyan régen Kata járt így, és kis szünet után sikerült újra megszeretnie, a sármos vámpírt. Ebben reménykedem én is.
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  6. Szia Myka

    Nemrég találtam az oldaladra, és nagyon örülök neki, mert egy rendkívül jó történetre és két tehetséges énekesre is is bukkantam. Mindkét énekeest általad ismertem meg.
    Csodálatosan bánsz a szavakkal. Kíváncsian várom a következő részt.
    Puszi Millie

    Ps: Mostantól rám is számíthatsz a komikban. Igyekszem minden fejezethez írni.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Mind a két feji nagyon szuper lett! Olvastam a válaszaidat és bevallom már most tartok a folytatástól. Jól érzem, hogy az idilli állapot vége szakítást jelent, amiben Gareth keze is benne lesz??????

    VálaszTörlés
  8. Szia Millie és Kedves névtelen olvasóm. Köszönöm, hogy megtiszteltetek a hozzászólásaitokkal.

    Millie: Köszönöm a kedves szavaidat. Köszöntelek az olvasóim sorában, annak pedig kimondottan örülök, hogy az én történetem segített hozzá, hogy megismerhesd Eric Saade-t és Gareth Gathes-et.
    Mindkét előadó a szívemhez nőtt. Eric még csak most robbant be a köztudatba, Gareth viszont, közel egy évtizede van a zenei pályán. Természetesen egyikük albuma(i) sem hiányozhatnak a zenei repertoáromból. :)
    Köszönöm előre is, a majdani kommentjeidet!
    Üdv: Myka

    Kedves Névtelen: Örülök, hogy tetszett. Nem akarom lelőni a poént, de annyit elárulhatok, hogy nagyon közel jársz az igazsághoz.:)
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.