2011. október 3., hétfő

Részlet a 32. fejezetből.


Sziasztok! Még íródik a fejezet, de hoztam belőle egy rövid részletet, kis kedvcsinálóként.
Üdv:Myka

- Ezt nem tehetted velem – támadtam rá, magamból kikelve.
- De megtehetem. Bármikor módosíthatom a szerződésedet – közeledett felém, ördögi vigyorral az arcán.
- A beleegyezésem nélkül vetted bele utólag a két hónapos kínai utat – Embert még ennyire nem gyűlöltem, mint most ebben a pillanatban őt. – Azt már most felejts el, hogy veled megyek!
- Ha nem teljesíted a szerződésben leírtakat, lemondhatsz a jutalékodról.
- Hogy lehetsz ennyire aljas? – kiáltottam hisztérikusan – ha azt hiszed, így közelebb kerülhetsz hozzám, akkor nagyon el vagy tájolódva. Látni sem akarlak többé.
Hátra sem nézve indultam meg az ajtó felé. A kezem már a kilincsen volt, amikor egy rántással a falhoz lökött, és a száját erőszakosan az enyémre szorította. Testével a falnak préselt, kihasználva erőfölényét. Abban a pillanatban, ahogy ajkaink összeértek, éles vakuvillanás vakított el.
- Mondtam, hogy harcolni fogok érte, de te nem hittél nekem – hallottam meg a háttérből egy jól ismert hangot.
 
Ledermedve hallgattam a végzetes szavakat  – Gondoskodom róla, hogy még ma este Eric kezében legyenek a képek…

8 megjegyzés:

  1. ÁÁÁhhh, na most aztán felcisigáztad az érdeklődésem...!!! Siess a fejezet befejezésével!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ahhww.. ez olyan jó lett.. érzem, hogy ezt a részt is imádni fogom! :)
    Szegény Lexi, már megsajnáltam, de remélem Eric nem veszi be ezt az egészet. :/
    Esetleg lehetőség adódna még egy kis részletre? ^^

    VálaszTörlés
  3. úúúrsiten :O

    Kíváncsian várom a folytatást!

    Puszi: Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát alig várom a holnapot!! Hogy végre teljes egészében olvashassam. Bár nem örülök más szenvedésének (esetünkben Lexi) annak azért mégis, hogy egy kicsit fellendül a történet most. Kíváncsi leszek Gareth meddig megy el a cél érdekében...
    És Molly? Ő vajon képbe kerül-e még? Bár biztosra veszem, hogy igen...

    VálaszTörlés
  5. Jééézusoooom :OO
    Az a bizonyos hang Molly volt...uuuugyee?? :O :@@
    Én kinyírom az biztos és Gareth-et is...
    Hogy lehet ennyire szemét?? :((
    Remélem, hogy Eric nem hagyja el Lexi-t :'(
    Már nagyon várom, siess légyszííí *-*

    Pusz: Vivien :)

    VálaszTörlés
  6. Istenem.... Most ledöbbentem. Hogy lehet valaki ennyire *beeep*?
    Még egy kis részlet? *bociszemekkel bámulja a monitort*

    VálaszTörlés
  7. Szia! Most aztán elhintetted a morzsát, csak győzzem kivárni!Kis ravaszka

    VálaszTörlés
  8. Úr isten!ez nagyon jó!Kár volt megmutatni,mert így alig tudom majd kivárni h.olvashassam:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.