2011. szeptember 14., szerda

Közvélemény kutatás...

Sziasztok!


A történet a fordulópontjához érkezett, melynek folytatását Gareth és Lexi, jövőbeni kapcsolata jelentősen befolyásolja. Mivel nem szeretném, hogy ellaposodjon, vagy "nyáltengerré"  váljon a történet, elindítottam egy néhány napos szavazást, ahol ti dönthetitek el, mi legyen a Gareth és Lexi sorsa. 
A másik közvélemény - kutatás oka, hogy kezdem röstellni magam, amiatt, hogy eddig nem válaszoltam a kommentjeitekre. Itt szintén a ti döntésetek lesz a mérvadó és ha úgy látom, hogy van rá igény, akkor a következő fejezettől, szakítok időt a válaszokra is.


Mindenkinek előre is Köszönöm!
Üdv: Myka

5 megjegyzés:

  1. Szia!Én személy szerint a Lexi&Eric párosnak drukkolok:-)(a végére)

    VálaszTörlés
  2. Sya!Én is az eric&lexy párosnak drukkolok!Gareth-et nem szeretem...maradjon csak barátság,vagy vesszenek össze és ne találkozzanak többet:)Eric a kedvencem és azt szeretném hogy együtt maradjanak Lexyvel!!:)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Egyetértek az előttem szólókkal, én is azt szeretném, ha Gareth csak barát maradna, és kiderülne, hogy másba szerelmes viszonzatlanul...:)
    (El is vagyok amúgy keseredve, mert látom, hogy több szavazat van arra, hogy legyen köztük kis románc...:()
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Hát nem tudom, hogy a hosszúságba belefér-e (mármint amennyire tervezed a törit), de én összehoznám őket egy kisebb románc erejéig, mert Eric mondjuk hazudott Mollyról(nem is magától ment utána, hanem Eric hívta) és Lexy hatalmasat csalódik. Erre belebonyolódik Garethbe egy kicsit, ami ilyen vigaszkapcsolat lesz és ez érezhető is lesz Lexy érzésein (meg sem közelití az a szenvedély, amit Eric iránt érzett) De az "eredeti páros" azért maradjon kapcsolatban, tudjon egymásról.

    Igazából még tudnám folytatni, de most nem akarok egy komplett törit ideírni, mert az a tiéd :) A lényeg, hogy egy kisebb összegabalyodást én el tudnék képzelni...és ezt nem kell feltétlenül nyálasan tálalni. Minden csak körítés kérdése.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát, az állás az 111:110 lett... mit ne mondjak, igen szoros;) Szóval ezt a te dolgod eldönteni... de én attól még elmondom, hgoy én ellene vagyok egy ilyen románcnak... az ellen nincs kifogásom, ha Gareth próbálkozik, csak Lexi ne hagyja magát...:) Bár akkor meg a férfit sajnálnám, hisz' azért megérdemli, hgoy viszont szeressék...:)
    Nos, azt én igazán nem tudom, mi volt a szándékom ezzel a komival, főleg, mert észrevettem, hgyo írtam korábban:))) Sebaj. ;)
    Miért nem hozod össze Garetht valaki mással? Mondjuk, Lexi segíthetne neki... és Eric meg azt hinné, hogy megcsalja... vagy vmi ilyesmi...
    Na, nézzétek meg, de pofátlan vagyok, belekontárkodok itt mások történetébe... Bocsi...^^
    Puszi, és siess a fejivel!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.