2011. szeptember 2., péntek

KÖSZÖNÖM!!!!

Sziasztok!

Mindenkinek nagyon-nagyon Köszönjük a sok-sok együtt érző üzenetet! Kicsordultak a könnyeim, amikor megláttam mennyien izgultok értünk. Talán nem túlzok ha azt mondom, nekem vannak a legdrágább olvasóim.
Ma megjártuk a kórházat, és az orvosunk alaposan rám ijesztett. Mi arra gondoltunk, hogy a gyógyszer (amit a túlmozgás miatt kell szednie ) mellékhatása okozta a tegnapi összeesést. Az orvos ezt azonnal kizárta és egy elég elég drasztikus betegségre világított rá:
Felmerült benne, hogy a fiamnak tegnap epilepsziás rohama volt. A tünetek szerinte ezt igazolták. EEG- vizsgálatot javasolt, de Bencusom, nem bírta a mozdulatlanságot. így jövő héten újra megismétlik, valószínű hogy altatásban. Ez a vizsgálat elengedhetetlen, annak érdekében, hogy kizárják, vagy megerősítsék az epilepsziát. Szeretnék mindenkit megnyugtatni: Bencus már jobban van. A tegnapra csupán, a bokája emlékeztet, ami szerencsétlen módon, kifordult az esés következtében.
Ma, miután hazaértünk a kórházból, ő is elolvasta az üzeneteiteket, és most szó szerint idézem amit mondott.
"Anya látod milyen sokan szeretnek minket? Nem gondolod, hogy meg kéne írnod az új fejezetet? Az olvasóidat, nem szabad ám így megvárakoztatni."
Bencusom, finom utalásának köszönhetően, ma nekiállok az új fejezet megírásának és legkésőbb holnap estig fel is rakom.:)

Még egyszer, Mindenkinek Teljes szívünkből köszönjük, hogy mellettünk voltatok és vagytok!!!
Üdv: Myka


11 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Jaj de örülök h írtálBencusról pár sort! Izgultam értetek h minden rendben legyen. Fel a fejjel nagyfiú, a hősök mindig győznek!!Myka kitartás minden jól fog alakulni!!!!sok-sok puszi Nektek

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Örülök, hogy jobban van(?) Bencus! :) Siess a kövivel. Egyébként Bencusnak igaza van! Nem szabad megvárakoztatnod minket, olvasókat! :P XD
    Puszi: Mrs.Salvatore

    VálaszTörlés
  3. Jó az, hogy jobban van :) Remélem nem lesz gond vele :D
    És igaza van Bencének, jót nevettem rajta. Éppen azért siess. :D
    Puszi, Timy♥

    VálaszTörlés
  4. szia.
    én most olvastam hogy mi történt a kisfiaddal. az előző bejegyzésnél nagyon megijedtem, de a mait olvasva nagyon örülök hogy jobban van és hogy semmi komoly nincs vele... maximum egy kis ijedtség... ((: kitartás nektek, és remélem hogy máskor is olvashatunk Bencusról... szerintem mások is örülnek neki ha jó híreket hallunk felőle ((:
    puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Most megnyugodtam, hogy jobban van és szurkolok továbbra is hogy ne történjen baj :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nagyon örülök, hogy Bencus már jobban van, de azért remélem nem lesz több epilepsziás rohama. Tudom, hogy milyen rossz lehet, egyik ismerősömnek is volt epilepsziás rohama... Továbbra is szorítok értetek, és megírd ám, hogy mit mondtak az orvosok :)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Hála Isten hogy jobban van a pici fiad! Nagyon irzgultam érte és Szorítottam hogy minden rendben menjen. De tegnap ez a piszok gép nem küldte el a bejegyzésem. Drukkolok hogy minden rendbe legyen mostmár! Imádnivaló a kisfiad de nagyon!

    Puszi mindketötöknek!(L)

    Kstev

    VálaszTörlés
  8. Jaj, én is örülök,hogy írtál róla pár sort és hogy viszonylag jobban van. Nagyon drukkolok, hogy a továbbiakban se legyen nagyobb baj. Olyan kis tündéri Bencus, ahogy megállapította itt a tényeket, mosolyogva olvastam.:)
    Nagyon várom a kövi részt!
    Pusz

    VálaszTörlés
  9. Szia Myka!
    Ez csak természetes. Remélem, hogy nem lesz epilepsziás a kisfiad és, hogy a bokájával is minden rendben lesz.
    Szurkolok, hogy helyre jöjjenek a dolgok! Egyszerűen tündéri Bencus. De én úgy vagyok vele, hogy írd meg úgy és akkor, amikor időd van rá! Nem siettet senki.:)
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Remélem, nincsen semmi komoly baja Bencusnak... Gyógyuljon meg a bokája is minél hamarabb! Nagyon aranyos, mosolyogva olvastam, amit mondott...:) És nem kell megköszönni, hogy itt voltunk, elvégre ez csak természetes, hogy begépelünk néhány szót, ha csak ennyit tudunk tenni:)
    Orchidée

    VálaszTörlés
  11. Ki volt az a faragatlan, érzéketlen tuskó, aki ezt nem tetszikelte? :@@ Fúúú, elképesztő, milyen rosszakaró emberek vannak! -.- Am bocsi, h csak most írok, megkezdődött a suli és hétköznap egyáltalán nem gépezhetek! T.T Örülök, hogy jobban van a kisfiad! :) Aranyos tőle, hogy így szeret minket és köszönjük az új részt is! Jobbulást és reménykedünk, hogy nem epilepsziás! :(
    Puszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel!.